رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

60 واحدتولیدی راکد کهگیلویه و بویر احمد به چرخه تولیدبازگشت

تهران (پانا) - رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از فعال‌شدن ۶۰واحد تولیدی در سطح کوچک، متوسط و بزرگ از سال ۱۳۹۴تاکنون خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
60 واحدتولیدی راکد کهگیلویه و بویر احمد به چرخه تولیدبازگشت

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، داریوش دیودیده، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر افزود: از تیر۱۳۹۴تاکنون تعداد ۱۵۹جلسه کارشناسی و تخصصی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی،کشاورزی ،گردشگری تشکیل شده است.
وی گفت: از مجموع ۱۵۹جلسه ستاد تسهیل، تعداد۱۲۸جلسه اصلی که به ریاست استاندار محترم و یا معاون محترم اقتصادی ایشان برگزار شده است.
وی امار پرونده‌هایی که تاکنون در این کارگروه مطرح و تصمیم‌گیری شده است را ۵۰۷ مورد اعلام کرد و گفت:از ابتدای تشکیل این کارگروه، تعداد ۱۰۵۲ مصوبه داشته است.
این مسئول اشاره کرد: از مجموع ۱۰۵۲مصوبه، تعداد۶۳۲ مصوبه اجرایی و به مرحله اتمام رسیده است و ۴۲۰مصوبه دیگر در دست بررسی است.
دیودیده گفت: از ابتدای تیر۱۳۹۴تاکنون ۶۰ واحد راکد تولیدی کوچک،متوسط و بزرگ استان، فعال شده‌اند و در این راستا ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است که مایه خوشحالی است.
در این نشست به بررسی و رسیدگی به مشکلات یک واحد تولیدی و تامین مالی ۶ واحد پرداخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار