معاون آموزش ابتدایی استان همدان در شبکه آموزش سیما عنوان کرد:

تأثیر آموزش از طریق بازی بر زندگی دانش آموزان

همدان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی استان همدان آموزش از طریق بازی را که از ویژگی های سنی دانش آموزان است، بسیار مؤثر در زندگی آن ها بیان کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تأثیر آموزش از طریق بازی بر  زندگی دانش آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، یاسر نانکلی در برنامه فرصت برابر شبکه آموزش سیما با تبیین برنامه های حوزه ابتدایی استان، گفت: یکی از اهداف معاونت آموزش ابتدایی استان همدان ثبت نام حداکثری نوآموزان در دوره پیش دبستانی است.

نانکلی با بیان این که سنین کودکی دوره طلایی رشد است، تصریح کرد: نو آموزان و دانش آموزان باید در تمامی ساحت های اعتقادی، اخلاقی، علمی و آموزشی، فرهنگی و هنری، اجتماعی و زیستی به رشد متعالی برسند.

او با اشاره به حذف آزمون های غیر ضروری در دوره ابتدایی، اظهار کرد: فلسفه حذف این آزمون ها و کتب غیر درسی، کمک به رقابت زدایی در بین دانش آموزان و دور کردن آنان و والدین از استرس های تحصیلی است.

معاون آموزش ابتدایی استان با بیان این که آموزش از طریق بازی که از ویژگی های سنی دانش آموزان است، تأثیر بسیار زیادی در زندگی آن ها دارد، افزود: این شیوه آموزشی به یادگیری و رشد شناختی دانش آموزان کمک می کند و باعث شادی و نشاط آن ها می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار