معاون تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

شادی و نشاط عنصر بسیار مهمی در سلامت روان دانش آموزان میباشد

شهرری(پانا)- معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در همایش تربیت بدنی آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری گفت: ما میخواهیم زندگی کردن را به دانش آموزان بیاموزیم و در این راستا ما می کوشیم تا به عناصر مدرسه، منزل و محله توجه بیشتری شود.

کد مطلب: ۸۶۴۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شادی و نشاط عنصر بسیار مهمی در سلامت روان دانش آموزان میباشد

در این همایش محمد رحیم در سخنانی با موضوع توانمندسازی مدیران و مربیان تربیت بدنی اظهار داشت: شادی و نشاط عنصر بسیار مهمی در سلامت روان دانش آموزان میباشد که در مدارس ما و بین دانش آموزان بسیار کم است و مربیان باید به این مسئله توجه کنند.
وی در ادامه افزود: هدف اصلی ما پروش ریاضی دان و فیزیکدان و قهرمان المپیک نیست بلکه ما میخواهیم زندگی کردن را به دانش آموزان بیاموزیم و در این راستا ما می کوشیم تا به عناصر مدرسه، منزل و محله توجه بیشتری شود.
رحیم با اشاره به اهمیت ورزش در ایجاد شادابی گفت: فرهنگیان باید برای خود وقت بگذارند و تربیت بدنی را در برنامه های هفتگی خود قرار دهند.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران با بیان این نکته که آسیب های اجتماعی تا پشت در منازل ما رخنه کرده اند گفت: تنها اسلحه مبارزه با بیراهه رفتن فرزندان آموزش آن ها و قدرت تشخیص راه درست از نادرست به آنهاست.
رحیم در ادامه سخنان خود با اشاره بر اهمیت بالابردن تحمل و تاب آوری تاکید کرد: ظرفیت و تحمل ما به دلایل مختلف بسیار پایین است و ما باید روی این ویژگی کار کنیم تا خشم را کنترل کنیم.
وی با اشاره به موضوع افسردگی و خودکشی تصریح کرد: این معضل بسیار فراگیر شده و ما باید ریشه های این مشکلات را پیدا کرده و با برنامه ریزی صحیح آن ها را کاهش داده و از بین ببریم.
رحیم با تاکید بر برنامه محور و مدرسه محور نمودن فعالیت ها گفت: با توجه به این سخن که کسی که برنامه ندارد سرمایه ندارد،لزوم آموزش برنامه ریزی و مهارت آموزی بیشتر مشخص می شود.

/خبرنگار: مهدی مرواریدزاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار