درخت آرزوهای دانش آموزان نیشابور بارور شد

نیشابور (پانا) - با همت گروه سفیران سبز سلامت، طرح درخت آرزوها با عنوان "کوچه های لبخند" در روستاها و مناطق محروم نیشابور اجرا می شود، در این طرح؛ دانش آموزان و کودکان آرزوهای خود را به این درخت آویزان می کنند و با تلاش این گروه، آرزوهای بچه هاپیگیری می شود تا در صورت امکان برآروده شود.

کد مطلب: ۸۸۶۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
درخت آرزوهای دانش آموزان نیشابور بارور شد

این بار، درخت آرزوها با حضور مدیر آموزش و پرورش نیشابور، مسئولان آموزش ابتدایی و امور بانوان و دانش آموزان مدرسه فیض آباد در محل مسجد روستا بارور شد.

دانش آموزان مدرسه فیض آباد گراب، آرزوهای مختلفی کرده بودند؛ یکی از دانش آموزان آرزو کرده بود مثل شهید بابایی خلبان شود و لباس خلبانی بپوشد و دانش آموز دختر دیگری که تازه ازدواج کرده بود، شرط ادامه تحصیل خود را منوط به تهیه جهیزیه خود دانسته بود و دانش آموزان دیگر نیز هرکدام آرزوهای مختلفی را عنوان کرده بودند که سمن سفیران سبز سلامت با پیگیری های مکرر موفق شد آرزوهای دانش آموزان این روستا به ویژه آرزوی این دو دانش آموز عنوان شده را برآورده کند.

در این مراسم، یک خیر نیک اندیش، تهیه جهیزیه دانش آموز دختر را متقبل شد و لباس خلبانی که از طرف خانواده شهید بابایی تهیه و ارسال شده بود نیز به دانش آموز کلاس پنجم اهداء و پیام خانواده شهید بابایی نیز در حضور جمع قرائت و فضای بسیار معنوی بر این جلسه حاکم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار