در گفت‌وگو با پانا

فرشاد پیوس: مشکل نداشتن در خط دفاعی نقطه قوت ایران است

یمن و ویتنام حکم بازی تدارکاتی را داشتند؛ عیار اصلی تیم کی‌روش در دیدار با عراق مشخص می‌شود

تهران (پانا) – مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است عراق سخت‌ترین حریف ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیاست و تیم ملی ایران کار سختش در جام ملت‌ها از دیدار مقابل این تیم آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۵۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
فرشاد پیوس: مشکل نداشتن در خط دفاعی نقطه قوت ایران است

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل ویتنام در دومین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019 امارات گفت: تیم ملی ایران بازی به بازی پیشرفت می‌کند و این موضوع خیلی جای خوشحالی دارد، اما ما از همان ابتدا می‌دانستیم تیم‌های مانند یمن و ویتنام نمی‌توانند برای تیم ایران مشکل‌ساز شوند.

وی ادامه داد: ویتنام یک تیم رده پایین آسیاست و به نظرم بازیکنان ما می‌توانستند بیشتر به این تیم گل بزنند. البته اگر سردار آزمون تعویض نمی‌شد به نظرم ما بیشتر می‌توانستیم گل بزنیم اما تعویض این بازیکن باعث شد که ویتنام تا دروازه ما پیش بیاید.

آقای گل پیشین فوتبال ایران افزود: از همان ابتدا که جام ملت‌ها آغاز شد ما می‌دانستیم که تیم‌هایی مانند یمن و ویتنام حکم بازی تدارکاتی را برای ما دارند و عیار تیم کی‌روش در ادامه رقابت‌ها مقابل تیم ملی عراق مشخص می‌شود. عراق می‌تواند برای ایران دردسرساز شود بنابراین نباید آن را دست کم بگیریم و درگیر مسائل روحی و روانی شویم.

پیوس در ادامه درباره شیوه بازی ایران در دیدار مقابل یمن و ویتنام گفت: با توجه به سطح پایینی که دو حریف ایران در دیدارهای اول داشتند، به نظرم تیم ما از همه ظرفیت خود استفاده نکرد و کی‌روش تغییرات زیادی در ترکیب تیمش به وجود آورد و می‌توان گفت از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

مهاجم سابق تیم ملی ایران در پایان گفت: به نظرم ایران این توانایی را دارد که قهرمان این رقابت‌ها شود چرا که در این دو بازی که انجام داد خیلی منظم بازی کرد و نشان داد حریف قابل قبولی است. ضمن اینکه اگر به بازی حریفان در جام ملت‌ها توجه کنیم اکثر تیم‌ها در دفاع مشکل دارند اما ایران این گونه نبوده است و همین نقطه قوت این تیم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار