در گفت‌وگو با پانا

همایون شاهرخی: اگر هدف‌مان قهرمانی در جام ملت‌هاست باید در تمام بازی‌ها مثل دیدار با یمن بازی کنیم

همه‌ی سرمربی‌ها سعی می‌کنند جو تیم را آرام کنند اما کی‌روش بعد از هر برد یک نفر را تخریب می‌کند

تهران (پانا) - سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از سیاست رفتاری کی‌روش، ارائه فوتبالی تهاجمی را از مهم‌ترین عوامل برای قهرمانی در این دوره جام ملت‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۵۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
همایون شاهرخی: اگر هدف‌مان قهرمانی در جام ملت‌هاست باید در تمام بازی‌ها مثل دیدار با یمن بازی کنیم

همایون شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره دومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل ویتنام گفت: همانطور که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود در جام ملت‌های 2019 با یمن روبه‌رو شد و توانست با نتیجه قابل قبولی این تیم را شکست بدهد، ما اگر به دنبال قهرمانی در جام ملت‌ها هستیم باید در تمامی بازی‌ها با چنین اقتداری به میدان برویم و پیروز شویم.

وی ادامه داد: در بازی با ویتنام هم بازیکنان باید به همین اندازه جنگنده و به دنبال گل باشند تا بتوانند با نتیجه قابل قبولی دومین بازی خود را در جام ملت‌ها با پیروزی پشت سر بگذارند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص کیفیت این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: بازی‌هایی که امسال تا به اینجای کار در جام ملت‌ها شاهد آن بودیم نشان داد کیفیت این رقابت‌ها هر دوره در مقایسه با دوره قبل کاهش پیدا می‌کند چرا که تیم‌ها به دنبال حضور قدرتمند در جام جهانی هستند.

شاهرخی ادامه داد: اگر تیم‌هایی مانند ژاپن و کره جنوبی در این رقابت‌ها قدرتمند ظاهر نشدند به دلیل این است که آنها با جوان کردن ترکیب تیم شان به دنبال حضور قدرتمند در جام جهانی هستند. موضوعی که در فوتبال ما کسی به دنبال آن نیست و بازیکن در هر سنی که باشد می‌تواند به تبم ملی دعوت شود. البته حضور کی‌روش در تیم ملی با توجه به اینکه هشت سال در کنار بازیکنان بوده و از همه آنها شناخت داشته نقطه قابل قبولی است اما متاسفانه این مربی هم حواشی زیادی ایجاد می‌کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال عمان افزود: هر مربی قبل از اینکه تیمش مسابقه‌ای داشته باشد جو تیم را آرام می‌کند یا اگر به پیروزی می‌رسد به فکر بازی بعدی است اما سرمربی تیم ملی ایران اینگونه نیست و به دنبال این است که پس از هر برد یک نفر را تخریب کنند. همانطور که دیدیم بعد از پیروزی در اولین دیدار جام ملت‌ها مقابل یمن، کی‌روش با برانکو درگیری داشت.

شاهرخی در پایان گفت: تیم ملی متعلق به یک شخص خاص نیست که پیروزی آن هم برای یک نفر باشد. در وضعیت فعلی همه مردم از تیم ملی فوتبال ایران پیروزی می‌خواهند و انتظار دارند پس از این همه سال در جام ملت‌ها قهرمان شوند بنابراین به دنبال آرامش و بازی‌های قدرتمند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار