علیرضا جهانبخش: تجربه جام جهانی در جام ملت‌ها به تیم ملی ایران کمک خواهد کرد

نمی‌خواهیم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم

(پانا) - هافبک تیم ملی ایران معتقد است این تیم با تجربه گرفتن از گذشته می‌تواند نتایج خوبی در جام ملت‌های آسیا 2019 بگیرد.

کد مطلب: ۸۸۶۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا جهانبخش: تجربه جام جهانی در جام ملت‌ها به تیم ملی ایران کمک خواهد کرد

به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال ایران که در جام ملت‌های آسیا با دو پیروزی مقابل یمن و ویتنام صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است امروز در سومین بازی خود برای تعیین صدرنشین به مصاف عراق خواهد رفت.

علیرضا جهانبخش که در این تورنمنت فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده است درباره وضعیتش پس از مصدویت گفت: در روزهای اخیر با تیم تمرین کردم و مشکلی برای بازی کردن ندارد. اما این موضوع که مقابل عراق حضور داشته باشم بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

این بازیکن 25 ساله درباره دیدار مقابل عراق گفت: از زمانی که وارد تورنمنت شدیم قصد داشتیم بازی به بازی پیشرفت کنیم و خوشحالیم که در دو بازی اول خوب کار کردیم. دیدار مقابل عراق یکی از بازی‌های مهم ماست و قصد داریم صدرنشینی را حفظ کنیم. یک نتیجه خوب مقابل عراق می‌تواند برای حضور در مرحله بعد به ما اعتماد به نفس بدهد.

آخرین دیداری که ایران و عراق داشته‌اند به سال 2015 برمی‌گردد، جایی که علیرضا جهانبخش 21 سال داشت و ایران با قبول شکست در ضربات پنالتی از جام ملت‌ها کنار رفت. جهانبخش درباره آن بازی گفت: در آن دیدار ما ده نفره شدم و کار برایمان سخت شد اما باز هم خیلی خوب مقابل عراق بازی کردیم. هنوز هم فکر می‌کنم توانایی صعود به نیمه نهایی را داشتیم اما فوتبال همین است؛ گاهی به تو لبخند می‌زند و گاهی تو را کنار خواهد زد. البته در این تورنمنت باتجربه‌تر هستیم و تجربه جام جهانی به ما کمک خواهد کرد. نمی‌خواهیم اشتباه گذشته را تکرار کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار