مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

تقویت مبانی دینی محور اصلی نظام تعلیم و تربیت است

هرمزگان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: همه مربیان و معلمان باید در راستای تربیت دینی دانش آموزان ضمن آشنا سازی آنان با زندگی امامان، معصومین و احکام شرعی، شناخت دانش آموزان تازه به تکلیف رسیده را نسبت به مسایل دینی و مذهبی تقویت کنند.

کد مطلب: ۸۸۵۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت مبانی دینی محور اصلی نظام تعلیم و تربیت است

موسی دادی زاده سرخایی در آیین جشن تکلیف دانش آموزان پایه سوم مدارس شاهد دخترانه نواحی یک و دو آموزش و پرورش بندرعباس در حسینیه امامزاده سید مظفر (ع) ضمن عرض تبریک بمناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) افزود : بدون شک حضرت زینب (س) یکی از زنانی است که به عنوان الگو و اسوه کامل برای همه زنان آزاده و ظلم ستیز در همه زمان ها بوده که با بررسی زندگی آن حضرت از کودکی تا بزرگسالی می توان الگوی مناسبی را برای دختران و زنان مسلمان ترسیم کرد.

وی ادامه داد: حضرت زینب (س) نوه پیامبراسلام(ص) و دختر حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است و همانند پدرو مادر بزرگوارشان جامع همه کمالات وصفات پسندیده می باشد .

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان یادآور شد: در اسلام زنان مؤمن و فداکار زیادی بودند ، که علاوه بر انجام مسئولیت خود درخانه و خانواده و رعایت کامل عفت و پاکدامنی با حضور فعال در صحنه های سیاسی و اجتماعی و تاثیرمثبت برجامعه ، نام خود را در تاریخ به ثبت رسانده اند لذا شما دختران باید از امروز که به سن تکلیف رسیده اید با الگوگیری ازعقیله بنی هاشم و مادر بزرگوارایشان حضرت فاطمه زهرا (س) به دستورات دین اسلام عمل نمایید.

دادی زاده با تاکید بر اهمیت سن تکلیف و مسئولیت والدین در تربیت فرزندان و تشویق آنان در انجام به موقع فرایض دینی ، بیان داشت: سن تکلیف یک دوران جدیدی در زندگی انسان است که آغاز مسیر بندگی و عبودیت پرورگار متعال بوده و طی این مسیر با توکل و توسل به پروردگار و ائمه اطهار و پیروی از منویات مقام معظم رهبری میسر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار