فرماندار شهرستان بندرعباس :

بهترین طرح در شرایط کنونی برای با سواد کردن بی سوادان چیست ؟

هرمزگان (پانا) - فرماندار بندرعباس در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان بندرعباس گفت: ادارات سواد آموزی بندرعباس برای یافتن بهترین راهکار با طرح این سوال یک مسابقه برگزار نمایند.

کد مطلب: ۸۸۴۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

احمد پویافر فرماندار شهرستان بندرعباس در نشست شورای پشتیبانی این شهرستان که بمناسبت هفته سواد آموزی و بمنظور تجلیل از فعالان این عرصه برگزار شد از مسئولین سواد آموزی شهرستان خواست : در راستای ریشه کن کردن بی سوادی و استفاده از خرد جمعی این سوال را که " بهترین طرح در شرایط کنونی برای باسواد کردن بی سوادان چیست؟ " در قالب یک مسابقه برگزار نمایند .

وی خاطر نشان کرد: در پاسخ این سوال فقط شرایط کنونی در نظر گرفته شود ، چرا که طرحی که مربوط به سنوات گذشته و آینده باشد پاسخگوی نیاز کنونی ما نیست.

پویافر اظهار داشت : از بین صدها یا هزاران طرح و پاسخ که ارائه می شود یک طرح که جامعیت داشته باشد به عنوان بهترین طرح انتخاب می شود و از شخصی که این طرح را ارائه نموده به نحو شایسته تقدیر خواهد شد و در رسانه ها و تمامی فضاهای تبلیغاتی مراتب تقدیر از ایشان را اعلام خواهیم کرد .

این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت سواد آموزی در جامعه افزود: هر کس در هر جایی یکنفر را باسواد کند مانند اینست که جامعه ای را نجات داده و باسواد کردن یک نفر برابر با باسواد کردن یک جامعه است و این عمل یک ذخیره کار نیک بوده و باقیات و صالحات محسوب می شود و برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: انشا الله بزودی بتوانیم حداقل در سنینی که بر ما تکلیف قانونی گذاشته شده با تمام توان اعلام کنیم دیگر هیچ بی سوادی در منطقه نداریم و بیسوادی را به صفر برسانیم.

فرماندار بندرعباس در پایان از حجت الاسلام والمسین فروزان نژاد که سالیان سال پرچمدار سواد آموزی استان بودند و همچنین مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و رئیس سواد آموزی این مدیریت که زحمات زیادی در این راه کشیده اند با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار