تجلیل از حوزه سوادآموزی ناحیه یک بندرعباس

هرمزگان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در نشستی دوستانه و صمیمانه با واحد اداری اداره سوادآموزی ناحیه یک گفت: در خصوص حوزه سوادآموزی ناحیه می توان گفت انصافا در استان سرآمد است.

کد مطلب: ۸۸۳۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از حوزه سوادآموزی ناحیه یک بندرعباس

اصغر بهرامی سعادت آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ، در این نشست گفت : اگر تمامی همکاران وقت شناس بوده مسئولیت کار خود را بپذیرند، سرعت کار افزایش یافته وبه اهداف کلی نظام آموزش وپرورش سریع تر خواهیم رسید .

بهرامی با اشاره به اینکه تلاش و کوشش حوزه معاونت سواد آموزی و کسب رتبه برتر برای استان هرمزگان مایه مباهات و سرافرازی است تصریح کرد :عرصه تعلیم و تربیت و آموزش از زیرساخت های مهم و ارزشمند هر جامعه فرهنگی است و توفیق خدمت در این عرصه و تلاش در جهت اعتلای فرهنگ ایران اسلامی به ویژه آموزش آینده سازان میهن اسلامی وظیفه ای مقدس و در حقیقت جامه عمل پوشاندن به منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مد ضله العالی) و تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

این مسئول با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) مبنی بر ارزش هدایت مردم گفت: اگر بتوانیم فردی را باسواد کنیم ،سلامت جسم و روان او را تضمین کرده و در واقع او را نجات داده ایم ، چرا که بسیاری از بزه کاری ها و آسیب های اجتماعی ناشی از بی سوادی است .

گفتنی است درپی تحت پوشش رفتن حجم دوره سوادآموزی و تحقق صد درصدی حجم دراین دوره به همت همکاران سواد آموزی ، که در شناسایی و جذب تلاش داشتند، از این مجموعه تقدیر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار