رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد: سازمان دانش آموزی تنها تشکلی که می تواند امید و نشاط را به نوجوانان و جوانان ترزیق کند

پانا (یاسوج) ـ رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، سازمان دانش آموزی را تنها تشکلی بیان کرد که می تواند امید و نشاط را به نوجوانان و جوانان ترزیق کند.

کد مطلب: ۸۸۴۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد: سازمان دانش آموزی تنها تشکلی که می تواند  امید و نشاط را به  نوجوانان و جوانان ترزیق کند

سید نظام مرادی در جلسه هماهنگی مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب که با حضور مدیران و مربیان عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی برگزار شد، گفت: به اذهان همه کارشناسان در سطح کشور بزرگترین نهاد غیر دولتی در جمهوری اسلامی ایران و در خارج از کشور سازمان دانش آموزی است که بالغ بر 14 میلیون نفر دانش آموز مخاطب دارد.

او افزود: متناسب با برنامه چشم انداز سازمان در افق 1404 باید 4 میلیون دانش آموز عضو تشکیلات دانش آموزی باشد.

مرادی خطاب به مربیان تشکیلات پیشتازان، گفت: اصلی ترین وظیفه سازمان دانش آموزی فعالیت های تشکیلاتی است که باید مدرسه محور باشد.اگر برنامه ای از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل ابلاغ می شود شما مربیان هستید که باید آن را در کف مدارس اجرا کنید.

رئیس سازمان دانش آموزی استان عدم شور و نشاط در بین قشر نوجوان و جوان را یکی از دغدغه های جامعه و خانواده ها دانست و گفت:سازمان دانش اموزی در راستای تربیت اجتماعی با برنامه های متنوعی که دارد می تواند شادی به نسل جوان و آینده کشور ترزیق کند.

مرادی با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش در چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: آموزش و پرورش از جمله دستگاه هایی است که با برنامه های خوب می تواند نقش پررنگی را در اجرای مطلوب و هدفمند برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایفا کند.

او به شعار آموزش و پرورش در چهلمین سال انقلاب اشاره کرد و گفت: پایبندی به آرمان‌ها و اصول انقلاب، افتخار به گذشته و امید به آینده شعار ماست و باید برای تحقق این شعار تلاش کنیم.

برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب

رئیس سازمان دانش اموزی استان گفت: یکی از برنامه های ویژه سازمان دانش آموزی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب است.

او با اشاره به ماهیت انقلابی این مانور تشکیلاتی خاطرنشان کرد: مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب به منظور نمایان ساختن انسجام تشکیلاتی پیشتازان برگزار می شود.

مرادی گفت: دانش آموزان برنامه های جذاب و متنوعی از قبیل حمل قرآن ،گارد پرچم،میثاق سازمانی، سرود،مسابقه و فریادهای شادی و مخابره با پرچم را اجرا می کنند.

امروز اگر به سایه ی راحت نشسته ایم/ مرهون استقامت آن سبز قامتیم

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد با اشاره به اینکه ما امروز در یک پیچ تاریخی حساس از انقلاب قرار گرفته ایم، گفت: دشمنان خارجی، متهجران داخلی، سلفی ها و مرتجعین منطقه با دلارهای بعضی از کشورها اقدام به راه اندازی 300 شبکه ماهواره ای بر ضد تشیّع کرده اند و به دنبال تخریب و نابودی انقلاب اسلامی هستند.

سید قدرت موسوی ارشد با بیان اینکه نفس اسلام و انقلاب سالم است، افزود: سوء مدیریت ها را نباید به پای انقلاب حساب کنیم.

او با بیان یک بیت شعر از علیرضا قزوه گفت: اگر ما امروز در کشور راحت و آسوده ایم این امنیت و آزادی را مدیون امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد بیان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نمایشگاهی شامل دست ساخت های جشنواره جابر بن حیان، خورازمی، مسابقات فرهنگی و هنری، پرسش مهر ریاست جمهوری، برگزیدگان الگوهای برتر تدریس و مقاله های علمی و پژوهشی در ایام دهه مبارک فجر برپا می شود.

موسوی ارشد با انتقاد از جشن های ضعیفی که در مدارس شهری برگزار می شود، افزود: در مدارس روستایی جشن ها و برنامه های خیلی خوبی برگزار می شود، چون همه اعضای محله و روستا در جشن مشارکت دارند اما در مدارس شهری حتی همسایه دیورا به دیوار مدرسه را هم در برنامه ها و جشن ها شرکت نمی دهیم، توقع ما این است که انجمن اولیا و مربیان ، شورا مدرسه و خانواده ها را در جشن ها دخیل کنید تا هم با شکوه و هم مهیج برگزار شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد تصریح کرد: دستاوردها و کارنامه چهل سالگی انقلاب باید در قالب برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به مردم بیان شود و به برخی شبهات دانش اموزان پاسخ دهیم و همچنین دانش آموزان را نسبت به آینده امیدوارتر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار