مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان در گفت و گو با پانا:

مانور یاوران انقلاب باهدف شکل گیری و تربیت هویت اجتماعی دانش آموزان برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: هدف از برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب شکل گیری و تربیت هویت اجتماعی بوده تا بتوانند از این مهارت ها در زندگی خود استفاده نمایند.

کد مطلب: ۷۱۱۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد

حجت السلام و المسلمین محمد اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: همه ساله سازمان دانش آموزی در ایام الله دهه فجر در سراسر کشور مانوری تحت عنوان یاوران انقلاب برگزار می کند و مناطق استان هرمزگان هم در تمامی مناطق این مانور را داشته و برگزار می شود.

وی افزود: در شهرستان رودان این مانور به صورت نمادین برگزار شد و ما با توجه به اهمیت موضوع در این مانور تشکیلاتی شرکت کرده ایم وشعار تشکیلاتی این مانور را "همایش هویتی.معرفتی و مهارتی" نامیدیم و دانش آموزان پیشتاز با توجه به مهارت هایی که از قبل آموخته بودند، توانستند این آموزش ها را به مرحله اجرا در بیاورند.

اعتمادی عنوان کرد: دانش آموزان در این همایش مهارت هایی از قبیل؛ امداد نجات، گارد پرچم، حاملان قرآن، کمک های اولیه، اتفای حریق، مباحث خبری را به مرحله نمایش رساندند و همچنین هدف از برگزاری این مانور شکل گیری وتربیت هویت اجتماعی بوده تا بتوانند از این مهارت ها در زندگی خود استفاده نمایند.

مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان بیان کرد: ما وظیفه داریم دانش آموزانی که در این همایش شرکت وهمکاری کردند تقدیر و تشکر نماییم و از ظرفیت های آنها به شکل مناسب استفاده نماییم.

اعتمادی خاطر نشان کرد: در آینده برنامه هایی برای تقویت این آموزش ها داریم و همچنین آموزش مربیان جدید پیشتاز و استفاده از آنها در قالب اردو و دانش آموزان را از لحاظ اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی به تعالی برسانیم و با توجه به ارزیابی های انجام شده تلاش می کنیم با تمام توان حمایت های مادی و معنوی را انجام دهیم.

خبرنگار پانا: امیررضا داوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار