مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

استقلال اجتماعی، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب؛ حرکت فرهنگی، اجتماعی و استقلال اجتماعی است.

کد مطلب: ۷۱۰۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری در همایش بزرگ تشکیلاتی یاوران انقلاب که در سالن سرپوشیده انور شهرری برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب؛ حرکت فرهنگی، اجتماعی و استقلال اجتماعی بود.

وی افزود: دانش آموزان امروز با شرکت در گروههای مختلف دانش آموزی به ویژه در تشکیلات پیشتازان می خواهند به استقلال برسند و نشان بدهند که قابلیت ها، توانمندی ها و پتانسیل های بسیار بالایی برای خدمت به خودشان، هم نوعانشان و جامعه دارند.

نصیری بیان کرد: این افراد با حضور و عضویت در تشکیلات دانش آموزی، خود را برای یک زندگی و مهارت اجتماعی بزرگ آماده می کنند و همواره نشان می دهند که می توانند جامعه خود را اداره کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری تصریح کرد: ما باور داریم و تجارب شخصی خودمان نشان داده است که مسئولین آینده هر کشور دانش آموزان فعال و کنشگران اجتماعی هستند که امروز در این گروهها فعالیت دارند و فردا همین اعضا مسئولین بزرگ کشور در رده های مهم خواهند بود که از هم اکنون به آنها تبریک می گویم و امیدوارم به بهترین شکل به کشور خدمت کنند.

لازم به ذکر است که مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در ششمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، هدایت الله جمالی پور فرماندار شهرستان ری، بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه۱ شهرری، حجت الاسلام مسلمی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ و جمعی دیگر از مسئولان و دانش آموزان دختر ناحیه۱ ری در سالن انور شهرری برگزار شد.

/خبرنگار: آتنا قابل/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار