دیدار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با دادستان گلبهار

چناران ( پانا) مدیر عامل شرکت عمران گلبهار به همراه اعضای هیئت مدیره شرکت عمران با دادستان این شهر دیدارکردند.

کد مطلب: ۸۸۳۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با دادستان گلبهار

هومن گریوانی ضمن عرض تبریک انتصاب خلیل الله برزنونی به عنوان دادستان گلبهار ، ابراز امیدواری کرد: با ارتقاء دادگاه گلبهار به دادگستری و حضور ایشان شاهد اقدامات مناسب در جهت پیشرفت اهداف شهرجدید گلبهار باشیم.
وی افزود: همدلی و همزبانی و همچنین هماهنگی ارگان ها با یکدیگر موجب حل مشکلات مردم شده و یقینا دستگاه قضایی نیز همانند گذشته به مشکلات مردم رسیدگی جدی تری خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری همواره بر محوریت رسیدگی به امور مردم و اقدام جهادی کلیه دستگاه ها اعم از اجرایی قضایی تاکید دارد، گفت: در همین راستا طی هفته گذشته جلسات پرسش و پاسخ به منظور ایجاد بستری مناسب برای گفتگویی متقابل بین مردم و مسئولان در محل مسجد جامع گلبهار با حضور حجت الاسلام و المسلمین مروج امام جمعه گلبهار برگزار شده است.
گریوانی با اشاره به اینکه اهتمام لازم در جهت رفع مشکلات مالکان و ساکنین واحدهای مسکن مهر در گلبهار وجود دارد، اذعان کرد: از دستگاه قضایی خواهشمندیم همانند گذشته به موضوع مشکلات مردم در این واحدها ورود پیدا کرده و در جهت رفع این موانع کمافی السابق این شرکت را همراهی و یاری نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار