بازدید نماینده مردم چناران از مسکن های مهر شهر جدید گلبهار

چناران (پانا) - نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت عمران و شهردار گلبهار از تعدادی از مجتمع های مسکن مهر شهر جدید گلبهار بازدید کردند

کد مطلب: ۸۸۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده مردم چناران  از مسکن های مهر شهر جدید گلبهار

در این بازدید که از مجتمع های عقیق ، تلاشگران و مهر 82 انجام شد دهقان در جریان مشکلات و نواقص مجتمع های مسکن مهر بازدید شده قرار گرفت.
در این بازدید گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با ارائه گزارشی از روند تکمیل و احداث مسکن های مهر شهر جدید گلبهار گفت: در شهر گلبهار 39 هزار و 833 واحد مسکن مهر وجود دارد که تاکنون 29 هزار و 558 واحد به بهره برداری رسیده است.
وی با اشاره به این افتتاحات افزود: پیمانکاران و تعاونی های سازنده مجتمع ها در برخی از موارد متاسفانه در اجرای تعهدات خود کوتاهی کرده و اقدامات لازم در جهت تکمیل محیط پیرامونی پروژه ها و بلوک ها و همچنین فضاسازی های اطراف بلوک ها را انجام ندادند که ساکنین را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در جهت تسریع در امر خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات این پروژه ها و مجتمع های مشابه شرکت عمران اقدام به بازدید میدانی در سطح شهر نموده و در حال رفع قسمت اعظمی از نواقص می باشد.
گریوانی در این راستا اذعان کرد: در بازدید های انجام شده مقرر گردید قسمتی از روشنایی، آسفالت و محوطه سازی پروژه های عقیق و تلاشگران انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار