تقدیر از ۴۱۷ مدال آور مسابقات استانی، کشوری، آسیایی و جهانی ۲۰۱۷ در گلبهار

چناران (پانا) - با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و شهر گلبهار از ۴۱۷ مدال آور گلبهاری شرکت کننده در مسابقات استانی، کشوری، آسیایی و جهانی ۲۰۱۷ شهر جدید گلبهار تقدیر شد.

کد مطلب: ۸۷۸۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از ۴۱۷ مدال آور مسابقات استانی، کشوری، آسیایی و جهانی ۲۰۱۷ در گلبهار

طی مراسمی که با حضور فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و معاونین اداره کل، حجت الاسلام و المسلمین مروج امام جمعه گلبهار، بخشدار گلبهار، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران و اعضای شورای شهر گلبهار و دیگر مسئولین شهر برگزار شد، از ۴۱۷ نفر مدال آور گلبهاری شرکت کننده در مسابقات استانی، کشوری، آسیایی و جهانی ۲۰۱۷ تقدیر به عمل آمد.

این مدال آوران در رشته های کشتی، کونگ فو ، ووشو، والیبال، بدمینتون، دومیدانی، تنیس روی میز، تکواندو، جودو، دوچرخه سواری، رزم آوران، ژیمیناستیک، کبدی، فوتسال و کاراته حضور داشتند که از این مجموع ۲۹۲ نفر خانم و ۱۲۵ نفر آقا در مسابقات مختلف موفق به کسب مدال شدند.

فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم ، با اشاره به اینکه توجه به مقوله ورزش منجر به کاهش هزینه های اجتماعی خواهد شد گفت: تلاش و همت خستگی ناپذیر ورزشکاران و برنامه ریزی مسئولان منجر به کسب افتخار جوانان خواهد شد.

وی افزود: کشور ما برای اینکه وابسته به ابرقدرت ها نباشد و برای سربلندی و افتخار ایران اسلامی، نیازمند جوانانی با نشاط، سالم و با اخلاص همچون شهدای مدافع حرم است که برای پاسداشت ارزش ها و دفاع از میهن جان خود را نثار کردند.

فتاحی با تقدیر از شرکت عمران شهر جدید گلبهار به واسطه همکاری و تعاملی مناسب با مسئولین گلبهار و حمایت از جامعه ورزشی این شهر اظهار داشت: خراسان رضوی از دیرباز مهد قهرمانان و افتخار آفرینان بوده است که ورزشکاران و مدال آوران گلبهار نیز از همین قشر هستند.

حسن خالقی مقدم مسئول نمایندگی ورزش و جوانان شهر جدید گلبهار نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه قبل از استقرار نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار در سال ۸۷ ورزش ها و فعالیت ها به صورت تک محوری انجام میشده است، گفت:در سال گذشته ورزشکاران گلبهاری موفق به کسب ۴۱۷ مدال در مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی شدند که این میزان نسبت به سال ۹۵، ۴۵ درصد رشد داشته است.

وی با اذعان به اینکه در حال حاضر ۹۰ درصد فضاهای ورزشی موجود در شهر جدید گلبهار اختصاص به فضاهای روباز ورزشی دارد، افزود: از سال ۹۵ تاکنون ۱۶ باب زمین ورزشی روباز به فضاهای ورزشی شهر افزوده شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی فضاهای سرپوشیده در شهر جدید گلبهار ۸ سانتی مترمربع است که این سرانه برای این شهر با آمار جمعیتی ۷۰ هزار نفر مطلوب نیست.

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار با بیان اینکه در سال ۹۶ تعداد ۲۲۰۰ نفر ورزشکار در گلبهار سازمان یافته شدند، اظهار داشت: در ۶ ماه نخست سال جاری نیز ۱۱۹۰ ورزشکار سازمان یافته است.

خالقی در پایان با اشاره به فعالیت ۲۵ هیات ورزشی در شهر جدید گلبهار ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه جوانان برای شرکت در تمام رشته های ورزشی انگیزه لازم را دارند از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنایت ویژه ای در جهت تخصیص اعتبار برای تجهیز و احداث اماکن ورزشی به منظور تشویق بیشتر ورزشکاران را خواستار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار