افتتاح سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان

یزد (پانا) - با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهور و جمعی از مسئولان استان سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با محوریت شهر هوشمند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۸۳۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان

پنج شنبه شب ۱۳ دی ماه سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان (کامیتکس) با محوریت شهر هوشمند با حضور "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "‌علی وحدت" رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهور و جمعی از مسئولان ‌و مدیران استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با حضور در غرفه های مختلف این نمایشگاه از آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و خدمات دستگاه های دولتی در راستای تحقق دولت الکترونیک بازدید کردند.
گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه فناور‌ی اطلاعات و ارتباطات استان (کامیتکس) از تاریخ ١٢ تا ١٥ دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد درحال برگزاری است و علاقه مندان می توانند از ساعت ١٥ تا ٢١ هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار