بررسی مشکلات روستای دهشیر

تفت (پانا) - فرماندار شهرستان تفت در جلسه بررسی مشکلات روستای دهشیر اظهار داشت: امیدوارم با برگزاری این‌گونه جلسات و با حضور مسئولین شهرستان در روستا، از نزدیک مشکلات بررسی و راه‌حل‌هایی برای آن‌ها اندیشیده شود.

کد مطلب: ۸۸۳۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات روستای دهشیر
"محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: بعد از برگزاری این جلسه موارد مطرح‌شده توسط دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا پیگیری و گزارش به بخشداری و فرمانداری ارائه شود تا در صورت بروز مانع در حل مشکل پیگیری‌های لازم صورت گیرد.
محامدی از شروع آسفالت مسیر کهدوئیه - دهشیر خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته آسفالت این مسیر شروع‌ و ایمن‌سازی این مسیر نیز در دستور کار اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار خواهد گرفت.
فرماندار تفت در مورد مشکل زیرساخت‌های زمین‌های واگذارشده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز تصریح نمود: در بازدیدی که از این منطقه صورت گرفت مشاهده شد تعداد کمی ساختمان شروع به ساخت‌وساز کرده‌اند و نیاز است اقدامات لازم در جهت تعیین تکلیف مابقی زمین‌های واگذاری صورت گیرد تا با افزایش تعداد ساخت‌وساز، زیرساخت‌های لازم نیز در این مناطق توسط اداره‌های زی ربط تأمین شود.
محامدی به پیشرفت بالای پروژه آب‌رسانی کم‌فشار روستای دهشیر نیز اشاره کرد و گفت: بااعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال حدود 156 هکتار از زمین‌های کشاورزی روستای دهشیر تخت پوشش آبیاری تحت‌فشار و کم‌فشار قرارگرفته و شاهد پیشرفت 90 درصدی این پروژه بوده‌ایم و امید است با همکاری کشاورزان این منطقه این پروژه تکمیل شود.
در حاشیه این جلسه ازطرح آبیاری کم فشار، زمین‌های واگذارشده توسط بنیاد مسکن و کتابخانه ثامن‌الحجج روستای دهشیر بازدید صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار