معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد:

تشکیلات دانش آموزی ،تشکیلات رسمی در آموزش وپرورش است

بجنورد (پانا) – جلسه هم اندیشی مربیان راهنما جهت هماهنگی کلاس های ضمن خدمت تشکیلات پیشتازان با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی ،مسئول سازمان دانش آموزی ، مربیان،مدرسین تشکیلات دانش آموزی بجنورد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۳۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیلات دانش آموزی ،تشکیلات رسمی در آموزش وپرورش است

علی قلیزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به نقش سازمان دانش آموزی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بیان داشت: سازمان دانش آموزی هرچه دارد از وجود دانش آموزان است بنابراین باید دانش آموزان را باور کنیم .

وی با تأکید بر آموزش مهارت های تشکیلاتی عنوان کرد: سازمان دانش آموزی به عنوان بازوی توانمند تعلیم و تربیت است و تشکیلات رسمی در آموزش و پرورش محسوب می شود که اگر بتوانیم مهارتهای اجتماعی و فردی را به دانش آموزان آموزش بدهیم ،به رسالت اصلی خود دست یافته ایم.

قلیزاده با اشاره به برگزاری کیفی کلاس های ضمن خدمت برای مربیان تشکیلات دانش آموزی اظهار داشت: از ظرفیت مربیان به خوبی باید استفاده شود که در این راستا میتوانیم جهت تحقق این امر ، آموزش های تکمیلی را در کانون شهید باهنر بجنورد برای دانش آموزان داشته باشیم .

زارعی ، مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد با اشاره به برنامه های اجرایی کلاس های ضمن خدمت گفت: کلاس ها برای دوگروه برگزار می شود ،گروه اول تعداد400 نفر ساماندهی شده است و مربیان مبتدی هستند که به مدت دوسال در تشکیلات دانش آموزی فعالیت دارند وآموزش های مقدماتی را در تاریخ 20و21و27 دی ماه فرا می گیرند و گروه دوم تعداد 450 نفرساماندهی شده اند و مربیان با سابقه بالا، هستند که آموزش های تکمیلی را در تاریخ 28 دی ماه و 4و5 بهمن ماه فرا میگیرند.

وی ادامه داد: مربیان باید به مدت 24 ساعت در این کلاس ها حضور داشته باشند که آزمون این دوره به صورت 12 نمره عملی و 8 نمره تئوری برگزار می شود .

مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد اعلام کرد : مراسم اختتامیه کلاس ها در تاریخ 5/11/97 به صورت تشکیلاتی برگزار خواهد شد.

در پایان جلسه ، اعضای حاضر بحث وگفت وگو های لازم را برای برگزاری کلاس های ضمن خدمت با کیفیت بالا داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار