معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی : بیرجند به عنوان مرکز استان در مباحث ترافیکی باید ویژه مورد توجه قرار گیرد

بیرجند(پانا) ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی که در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: بیرجند به عنوان مرکز استان در مباحث و موضوعات ترافیکی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد تا مشکلاتی که امروز شهرهای بزرگ با آن مواجه اند گریبان گیر این شهر نشود.

کد مطلب: ۸۸۳۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی : بیرجند به عنوان مرکز استان در مباحث ترافیکی باید ویژه مورد توجه قرار گیرد

سید مجتبی علوی مقدم،انجام کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی حوزه ترافیک را مورد تاکید ویژه قرار داد و افزود: دستگاه های متولی در این زمینه از جمله آموزش و پرورش،صداو سیما،پلیس و ... باید با یک کار جمعی با آگاه سازی عمومی و اطلاع رسانی مناسب در خصوص رعایت قوانین و مقررات رانندگی و ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه بیش از پیش تلاش کنند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ،با بیان اینکه این فرهنگ سازی باید از سنین پایین و در رده های مختلف سنی انجام شود،افزود: قطعاً انجام کار فرهنگی نیازمند وقت و زمان است،اما بعد از اینکه به نتیجه مورد نظر رسید تا همیشه ادامه خواهد داشت.


علوی مقدم، با تاکید بر اینکه برای موضوعات ترافیکی باید برنامه ریزی جدی تری داشته باشیم ، افزود: در این زمینه باید پیش بینی های بلند مدتی صورت گیرد از این رو در بخش های مختلف از جمله ساخت و سازها،احداث بیمارستان ،مدارس و اماکن عمومی مباحث و موضوعات ترافیکی باید به صورت ویژه لحاظ شده و مورد توجه قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، با بیان اینکه در حال حاضر مشاور ترافیکی شهر بیرجند با همکاری شهرداری بیرجند در حال کار است،اظهار داشت: دستگاه های ذی ربط باید هر اقدامی را در شهر بیرجند با هماهنگی و اطلاع مشاور ترافیکی شهر بیرجند به انجام برسانند تا از موازی کاری و هدر رفت منابع و امکانات جلوگیری گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار