رئیس اداره:

مدیر آموزش و پرورش پیربکران:محور اصلی توسعه کشورها ، دانایی یا باسواد بودن جامعه است

پیربکران، اصفهان (پانا) - همایش سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به دستور امام خمینی(ره) با حضور آموزش دهندگان و سوادآموزان در سالن اجتماعات معلم پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۳۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش پیربکران:محور اصلی توسعه کشورها ، دانایی یا باسواد بودن جامعه است

در آغاز همایش 7 دی سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی رئیس اداره گفت: امروز در برخی از مدارس ما با سازماندهی و برنامه ریزی نزدیک به 2000 نفر در کلاس های سوادآموزی، تحکیم و انتقال در مدت 5 سال ساماندهی شدند. هر سال با توافق اداره سوادآموزی استان سهمیه ای برای جذب سوادآموزان ابلاغ می شود که خوشبختانه آموزش و پرورش پیربکران با اجرای 100% توافق نامه توانسته است جایگاه اول را در استان داشته باشد.

سهرابی افزود: آموزش دهندگان محور اصلی این موفقیت بوده اند و در کنار آن تلاش مضاعف مدیران مدارس جهت شناسایی اولیای دانش آموزان با دریافت مدرک تحصیلی آنان جهت شناسایی افراد بیسواد و کم سواد بوده است. سوادآموزی هم برای افراد ایرانی و هم برای اتباع خارجی انجام می شود که هر دو قشر با وجود امکانات منطقه سواد را یاد گرفته اند.

رئیس اداره در قسمت پایانی صحبت های خود ضمن تشکر از زحمات مسئولین و همیاری آنان در امر سوادآموزی با آموزش و پرورش پیربکران اظهار امیدواری کرد که روزی جشن شکرگزاری مبارزه یا ریشه کنی با بیسوادی در منطقه انجام شود.

وی با بیان این که امروز توسعه کشورها محور اصلی آن دانایی یا با سواد بودن است که به لطف خدا کشور ما در این مسیر قرار گرفته است و امیدواریم به جایی برسیم که در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم از آموزش دهندگان سوادآموزی با حضور مسئولین و اعضای کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار