مدیرآموزش و پرورش پیربکران:آرزوی تمام خانواده‌ها آینده درخشان فرزندانشان است

پیربکران، اصفهان (پانا) - همایش کنکور ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم منطقه پیربکران با همکاری کارشناس آموزش متوسطه دوم در سالن اجتماعات معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۱۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش پیربکران:آرزوی تمام خانواده‌ها آینده درخشان  فرزندانشان است

در آغاز همایش رئیس اداره خطاب به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک گفت: شما بخشی از عمر خود را با قوت ها و ضعف ها در مدرسه گذراندید. افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش است که دانش آموزان مستعد و توانمندی چون شما دارد. مسیری را که انتخاب کرده اید مسیری است که در آن قرار است یک رقابت علمی انجام شود. شاید تا به امروز همایش های کنکور متعددی را شرکت کرده باشید ولی در همایش امروز همسالان شما دعوت شدند که هم شما را بیشتر از دیگران درک می کنند و هم بهتر از دیگران می توانند برای شما بیان کنند که چه کارهایی را بهنر است جهت درس خواندن انجام دهید.

مجتبی سهرابی در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: توصیه من به شما این است با یک مطالعه ویژه و یک وقت گذاری مناسب کمک بزرگی به خود و خانواده ها کنید چرا که خانواده ها واقعا دارند تلاش می کنند و با سختی زیاد هزینه ها برای شما تامین می کنند . آرزوی تمام خانواده ها آینده درخشان شما است. شما افتخار بزرگی برای خانواده ها هستید. شرط این موفقیت آن است که زمان را به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی دریابید و کارهای خود را اولویت بندی کنید و اولویت اول برای شما درس خواندن و ورود به دانشگاه باشد. حق یکایک شما است که با تلاش و پیگیری به مدارج خوب دست یابید.

در ادامه جمشیدی از دبیران منطقه با معرفی دانش آموزان موفق در کنکور سال گذشته که از دانش آموزان منطقه پیربکران بودند در جمع حاضرین گفت: این دانش آموزان در شرایطی مشابه با شرایط شما درس خواندند . تنها کار شاخص آنها در این موفقیت مدیریت زمان بود. آنها با مدیریت زمان، مطالعه، تفریح و استراحت را در ساعات معینی انجام دادند.

در پایان علی رفیعی دانشجوی رشته داروسازی دانشگاه اصفهان، مهرداد استقلالیان دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه اصفهان و رضا فرهنگ دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه اصفهان به ترتیب برای دانش آموزان صحبت و رموز موفقیت خود را توضیح دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار