تهران درآستانه برگزاری مهمترین رویداد نمایشگاهی صنعت در و پنجره

تهران (پانا) - شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی، تولیدکنندگان و دستاندرکاران صنعت در و پنجره کشورمان و دیگر کشورهای جهان خود را آماده می‌کنند تا جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در دهمین نمایشگاه بینالمللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران به نمایش بگذارند.

کد مطلب: ۸۸۲۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تهران درآستانه برگزاری مهمترین رویداد نمایشگاهی صنعت در و پنجره

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته، در این نمایشگاه که از 3 تا 6 بهمن در فضایی بالغ بر سی هزار متر مربع و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، بیش از 350 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

فرهاد امینیان، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره از نخستین دوره برپایی آن در سال 1388تا به امروز از رشد صعودی بسیار مناسبی برخوردار بوده است و مورد استقبال شرکت‌ها و واحدهای فعال در این صنعت واقع شده است.

امینیان افزود: با وجود رکود مزمنی که در حوزه صنعت ساختمان حاکم شده است و نیز وضع اقتصادی ویژه ناشی از اعمال تحریم‌های خارجی، نوسان‌های نرخ ارز و ممنوعیت ورود کالاهای در و پنجره به کشور، استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان صنعت در و پنجره کشور از نمایشگاه امسال به عمل آمده است و نمایشگاه در فضای بسیار گسترده‌ای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از سوی شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران برگزار می‌شود، گفت: البته نباید منکر این موضوع شد که حضور شرکت‌های خارجی نسبت به سال‌های قبل کمتر شده است با این وجود برپایی یک نمایشگاه صنعتی در وضع فعلی در چنین سطحی، حاکی از چشم‌انداز روشن و امیدوارکننده صنعت در و پنجره کشور محسوب می‌شود و این نمایشگاه تخصصی کماکان به عنوان نقطه اتکا و امید فعالان و دست‌اندرکاران این صنعت به شمار می‌آید.

رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه اضافه کرد: دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته به صورت تفکیک‌شده و در سالن‌های مجزا برگزار می‌شود که شامل گروه‌های پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین‌آلات و تجهیزات و گروه در و پنجره آلومینیومی است که هر کدام یک یا چند سالن مستقل را در اختیار دارند و مابقی گروه‌ها مانند یراق‌آلات، شیشه پنجره، توری پنجره، نشریات تخصصی و سایر حوزه‌های مرتبط جانمایی شده‌اند.

امینیان گفت: مخاطبین این نمایشگاه علاوه بر مصرف‌کنندگان عام، عمدتاً شرکت‌های ساختمانی، انبوه‌سازان مسکن و شهرک‌ها، مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی و ورزشی هستند.

معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات صنعت در و پنجره، ایجاد زمینه‌های جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری، آشنائی با نوآوری‌ها و پیشرفت‌های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی و ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرفکنندگان، اشتغالزائی و یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

برگزاری هشت کارگاه تخصصی در زمینه‌های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه‌های جانبی دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن 22397540- 021 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی www.titexgroup.com مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار