معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور:

پردیس شهید بهشتی مشهد، معین سازمان مرکزی دانشگاه است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در آیین اختتامیه دوره آموزشی کارشناسان آموزش این دانشگاه گفت: پردیس شهید بهشتی مشهد، معین سازمان مرکزی دانشگاه است.

کد مطلب: ۸۸۲۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد

مراسم اختتامیه دوره آموزشی کارشناسان خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در تالار ابن هیثم پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

در این مراسم معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با تشکر از مدیر و معاونان پردیس شهید بهشتی مشهد گفت: پردیس شهید بهشتی مشهد معین ستاد و سازمان مرکزی دانشگاه است.

طاهر روشندل اربطایی با اشاره به اهمیت کار کارشناسان آموزش دانشگاه اظهار کرد: آموزش حوزه ای بسیار پرکار و خط مقدم فعالیت های دانشگاه است.

وی با تأکید بر این که کار اصلی دانشگاه توسط کارشناسان انجام می گیرد، بیان کرد: این دوره بهانه ای بود که ما میثاق مشترک خود را برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به دانشجومعلمان تجدید کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اشاره به این که دانشجومعلمان ولی نعمت ما هستند گفت: ما باید تمام تلاشمان را در جهت تکریم دانشجومعلمان به کار بریم تا آنان شخصیت و هویت لازم را پیدا کنند.

دکتر روشندل با بیان این که تشکیلات سازمانی دانشگاه پس از تصویب هیأت امنا رسمیت پیدا خواهد کرد، تأکید نمود: بدون شک در هنگام طراحی ساختار تفصیلی، از آموزش به عنوان خط مقدم دانشگاه دفاع خواهد شد.

روشندل با بیان این که نسبت صف به ستاد یکی از شاخص های ارزیابی هر ساختاری است، گفت: در بسیار از سازمان ها این نسبت معیوب است و نشان می دهد که آن سازمان ها دچار تورم ستادی شده اند.

وی ابراز امیدواری کرد پس از تصویب ساختار جدید، آموزش به جایگاه شایسته و بایسته خود دست یابد.

روشندل با ذکر این که دانشگاه قصد دارد نقش های اجتماعی بیشتری در جامعه ایفا کند، گفت: ایجاد دوره های آموزش آزاد و شناساندن دانشگاه در جامعه از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام خواهد شد.

وی با اشاره به این که کارکرد از ساختار برمی خیزد، آن را یک اصل بدیهی دانست و خاطرنشان ساخت: در تربیت معلم، نهایتِ کار در آموزش تجلی پیدا می کند؛ زیرا معلمان باید در وهله اول آموزشگر خوبی باشند. وی افزود: بر همین اساس لازم است همه اجزاء در خدمت آموزش باشند تا آموزش بتوان کار خود را به درستی انجام دهد.

پیش از سخنان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مدیر امور پردیس های خراسان رضوی، در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کرد این دوره آموزشی برای کارشناسان آموزش مفید بوده باشد.

رمضان نیری با عذرخواهی از کاستی های احتمالی در ارائه خدمات به کارشناسان اظهار داشت: مطمئناً همه کاستی های موجود را حضور در حریم امام غریب(ع) جبران می کند.

گفتنی است دوره آموزشی کشوری کارشناسان خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان که از صبح دیروز، چهارشنبه در پردیس شهید بهشتی مشهد آغاز شده بود، امروز با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار