با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

بیمارستان 294 تختخوابی شهید دکتر جلیل شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

پانا (یاسوج) - بیمارستان 294 تختخوابی شهید دکتر جلیل شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد امروز جمعه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۸۱۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بیمارستان 294 تختخوابی شهید دکتر جلیل شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

بیمارستان شهید جلیل یاسوج در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع و زیربنای 24 هزار و 800 مترمربع در هشت طبقه و 32 بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده و اکنون با تجهیزات کامل آماده خدمت رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

ساخت این بیمارستان 11 سال به طول کشید و بیش از 80 درصد عملیات اجرایی آن در دولت تدبیر و امید انجام شد.
این بیمارستان به 2 دستگاه استندبای قطع برق (آماده به کار) تجهیز شده و سایر تجهیزات درمانی و تأسیساتی آن مطابق پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا خریداری شده و در مجموع یکی از مجهزترین بیمارستان های جنوب کشور خواهد بود.
بیمارستان باسوج دارای هشت اتاق عمل، یک اتاق عمل اورژانس، هشت اتاق LDR (زایمان)، یک سالن آمفی تئاتر و 16 کلاس درس است.
قبل از انقلاب تنها 96 تخت بیمارستانی در استان وجود داشت اما بعد از انقلاب این آمار به یک هزار و 150 تخت در دست بهره برداری رسیده است.

وزیر بهداشت در سفر 2 روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد چهار طرح بهداشتی، درمانی را در شهرهای یاسوج، گچساران، باشت و دهدشت را افتتاح خواهد کرد.
این چهار طرح شامل بیمارستان های یاسوج و باشت، اورژانس دهدشت و مرکز درمان ناباروری (IVF) بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) گچساران است.

با افتتاح بیمارستان های جدید بیش از 400 تخت به تخت های بیمارستانی موجود استان اضافه می شود که در واقع کهگیلویه و بویراحمد شاهد یک انقلاب در حوزه بهداشت و درمان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار