وزیر بهداشت خبر داد: 

اضافه شدن ۹۶ تخت بیمارستانی با افتتاح بیمارستان دوم قاین

قاین (پانا)-وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه امیدواریم در ۳ ماهه آینده ، کلنگ احداث بیمارستان دوم قاین نیز به زمین زده شود ،گفت: با اضافه شدن این بیمارستان به مراکز سلامت قاین ، تعداد تخت های بیمارستانی این شهر به ۲۱۶ خواهد رسید.

کد مطلب: ۸۵۱۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اضافه شدن ۹۶ تخت بیمارستانی با افتتاح بیمارستان دوم قاین

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه سالن اجتماعات بزرگمهر بیمارستان شهدای قاین، در خصوص کنسل شدن کلنگ زنی بیمارستان دوم قاین ،اظهار کرد: اعتبارات این بیمارستان مصوب شده است و با برنامه های صورت گرفته، مشاورین و طراحان در حال بررسی هستند و امیدواریم تا ۳ ماهه آینده عملیات ساخت این پروژه آغاز شود.


دکتر قاضی زاده هاشمی ادامه داد: در حال حاضر در شهر قاین ،۱۲۰ تخت بیمارستانی وجود دارد که در صورت افتتاح بیمارستان دوم ، این تعداد به ۲۱۶ خواهد رسید.


وی ابراز امیدواری کرد که افتتاح این پروژه ها بتواند رضایت مردم را داشته باشد.


دکتر هاشمی افزود: باید مردم انتظارات خود را در حوزه های مختلف کم کرده و شرایط اقتصادی را در نظر بگیرند و مهمترین و بهترین کار را که صبر است را پیشه کنند.

وزیر بهداشت اظهار کرد: باید برای توسعه حوزه سلامت ، علاوه بر ارتقای سطح کمی ، سطوح کیفی را نیز ارتقا بخشید تا پیشرفت به معنای واقعی ایجاد و پدیدار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار