فرمانده سپاه ناحیه شیروان:

9دی روزدفاع ازجمهوریت نظام است

شیروان (پانا)- فرمانده سپاه ناحیه شیروان در جلسه شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمومنین(ع) این شهرستان:روز9دی روز تقابل دو جریان سیاسی در داخل کشور نیست بلکه در واقع روز تقابل دو جریان انقلاب با ضدانقلاب، عزت خواهی با ذلت خواهی و استقلال طلبی با وابستگی کشور است.

کد مطلب: ۸۸۱۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
9دی روزدفاع ازجمهوریت نظام است

حسین اکبری با بیان اینکه وقایع این روز باید همیشه بازخوانی شود افزود:روز 9 دی برای نظام ما ایمنی می آورد و جریان ضدانقلاب را نا امید و نابود خواهد کرد چرا که نظام اسلامی ما ثمره خون هزاران هزار شهید است و مردم برای دفاع از این نظام پشت سد عظیم ولایت فقیه خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان در ادامه با اشاره به اینکه در لبیک به فرمان ولایت چشم و نگاه ما به جامعه بسیج و ایثارگری است اظهار داشت:امنیت ما پایه اش بر اساس مردم محوری و فصل الخطاب نظام نیز قانون است و همه ما مادامی که در بستر قانون و مسائل اساسی نظام حرکت کنیم هیچ مشکلی برای کشور به وجود نخواهد آمد.

وی در پایان مصداق با امام بودن و با امام حاضر و زنده حرکت کردن را یکی از دستاوردهای روز 9 دی برشمرد.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمومنین(ع) شهرستان شیروان نیز با بیان احادیثی از ائمه اطهار (ع) گفت:اگر کسی چشم نداشته باشد بهتر از این است که آگاهی نداشته باشد و کسی که بصیرت داشته باشد به دشمن اعتماد نخواهد کرد.

حجت الاسلام حسین مرادیان با اشاره به اینکه سه نوع بصیرت اخلاقی، دینی و سیاسی داریم افزود:امروز در جامعه ما بصیرت سیاسی نمود بیشتری دارد و باید بدانیم که از چه کسی حمایت و دفاع کرده و دست رد به سینه را برای چه کسی بزنیم.

وی در پایان اظهار داشت: سیاست یعنی اداره کردن جامعه است لذا بسیاری از کارهای امام علی (ع) نیز سیاسی بوده و سایر امامان هم این روش را در زندگی خود پیاده و اجرا کرده اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمومنین(ع) نیز در این جلسه گفت:روز 9 دی همانند حادثه غدیر خم برای جمهوری اسلامی ایران بود و مردم در این روز برای دفاع از اسلام و انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

وحید قویدل خواستار برگزاری این دو مناسبت مهم با استفاده از تمامی ظرفیت های یکدیگر شد و افزود: با حضور در آیین گرامی داشت روز 9 دی و ایام الله دهه فجر خواب های آشفته دشمنان و آرزوهای آنان را به گور خواهیم برد.

بهمن ظفرمند مسئول هیئت فوتبال شهرستان شیروان نیز از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: پایگاه های تحت پوشش این حوزه هر کدام یک تیم را جهت شرکت در مراسم قرعه کشی و همچنین برگزاری مسابقه فوتسال معرفی نمایند.

خبرنگارحسینعلی ظفری

ا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار