بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران به مناسبت یوم الله 9دی

تهران ( پانا) - سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۶۹۷۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن شرح زیر می باشد:

نهضت سرخ حسینی (ع) در طول تاریخ معیار جدایی حق از باطل بوده است، آنچنان که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته . فجایعی که در عاشورای سال 88 در تهران توسط فتنه گران رقم خورد مرز بین مزدوران و عمّال دشمنان اسلام را با مردم مسلمان مشخص نمود، که حاصل این مرزبندی جوشش خون بزرگ پرچمدار اسلام سیدالشهدا (علیه اسلام) در رگهای مردم غیور، انقلابی و ولایتمدار بود.

سیل خروشان مردم، نشأت گرفته از شور دینی و شعور حسینی (ع) در راهپیمایی میلیونی 9 دی خط بطلانی بود بر فتنه گری و طمع ورزی جریان ضدانقلاب و مخالفان اسلام ناب محمدی (ص). بدخواهانی که سعی داشتند با ایجاد شکاف در صفوف ملت ایران و پیاده نمودن طرح های اربابانشان آمریکا و انگلیس، در اراده مردم خدشه وارد کنند به سدّ آهنین امت اسلامی برخورد کردند تا حزب الله به خواست و مشیت الهی این بار نیز بر دشمنان خارجی و نوکران داخلی شان پیروز شود. آنچنانکه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (حفظه الله) فرمودند: 9 دی تجّلی قدرت خدا و حرکت ماندگار در تاریخ اسلام شناخته شد.

ما دانش آموزان بسیجی استان تهران اعلام می داریم: تنها راه گشای امور کشور توجه به منوّیات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای می باشد. همچنین آحاد اقشار جامعه، مسئولین قوا و ارکان مختلف نظام را به وحدت حول محور ولایت دعوت نموده و خود نیز با توکل به خداوند توانا بر این راه نورانی اعلام استواری نموده و با تمام توان در روز 9 دی همراه دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی عظیم استان تهران شرکت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار