امام جمعه بخش چهاردانگه:

نهم دی پرونده فتنه‌گران را برچید

چهاردانگه(پانا)-امام جمعه بخش چهاردانگه با اشاره به بصیرت مردم ایران اسلامی گفت: حماسه ۹ دی با بصیرت مردم انقلابی پرونده فتنه را برچید.

کد مطلب: ۶۹۷۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، حجت‌الاسلام علی محمد گلوردی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش چهاردانگه که با حضورمسئولان ادارات در دفتر امام جمعه این بخش برگزار شد، اظهار داشت: در روز 9 دی حضور مردم بابصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی پرونده خیانت فتنه‌گران را برچید .

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با راه انداختن فتنه 88 و با برنامه‌ریزی‌هایی که در قالب انقلاب مخملی انجام داده بودند، نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته و مورد هدف قرار داده بودند، انتخابات بهانه‌ای برای رسیدن به این هدف بود .

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به بصیرت مردم تأکید کرد: در روز 9 دی مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی تحت رهبری و با روشنگری رهبر معظم انقلاب وارد عرصه شدند و از آرمان‌های نظام و انقلاب محافظت کرده و بار دیگر پیوند و میثاق میان امت و رهبری را به نمایش گذاشته و محکم‌تر کردند .

حجت الاسلام گلوردی بیان کرد: تهاجم فرهنگی یکی از ابزارهای دشمنان اسلام برای ضربه زدن به انقلاب بوده و هست در عصر کنونی تهاجم فرهنگی با استفاده از وسایل مدرن و پیشرفته به منازل مرم ایران رسوخ پیدا کرده و در حال ضربه زدن بر پیکره خانواده‌ها و نظام است .

وی با اشاره به ابعاد مختلف تهاجم فرهنگی در عرصه‌های مختلف گفت: امروز تهاجم فرهنگی بر پیکره نظام و اعتقادات مردم رخنه کرده و درصدد از بین بردن وحدت، ایمان و اعتقادات مردم هستند، خیلی از شبهات و شایعاتی که به راه می‌افتد، سابقه قبلی داشته و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده صورت می‌پذیرد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهاردانگه با بیان اینکه 9دی باید مورد تکریم قرار گیرد، تصریح کرد: 9 دی یک روز سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی بود، که مردم بابصیرت و آگاهانه وارد صحنه شدند و پرونده فتنه‌گران را برچیدند .

امام جمعه بخش خاطرنشان کرد: فتنه 88 قائله‌ای نیست که سیاسی باشد، چون اعتقادات و ارزش‌های دینی مردم و نظام اسلامی مورد هدف قرارگرفته بود، باید برای بزرگداشت حماسه 9دی همه دلسوزان و علاقه‌مندان به نظام و اسلام به میدان بیایند.

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار