استاندار زنجان:

تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مستلزم پیگیری جدی مدیران است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان تحقق مصوبات و تصمیمات ستاد اقتصاد مقاومتی را مستلزم پیگیری جدی مدیران دانست و اظهار داشت، صرفا با پیگیری های اداری عادی نمی توان سیاست های اقتصاد مقاومتی را در جامعه اجرا نمود بلکه این کار نیازمند تلاش، پیگیری و تعامل جدی و جهادگرانه مدیران دانست.

کد مطلب: ۸۸۰۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مستلزم پیگیری جدی مدیران است

فتح اله حقیقی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، توجه به امر تهاتر بعنوان موضوع بند واو تبصره 5 قانون را که یکی از موارد مورد تاکید و پیگیری دولت است، بسیار ضروری خواند و گفت: «باید با استفاده از فرصت مغتنم ایجاد شده، از این بند قانونی در راستای پرداخت مطالبات دستگاه های اجرایی به پیمانکاران و سایر بانکها و دستگاهها استفاده نمود».

وی در ادامه با بیان اینکه واحدهای تولیدی نیر باید در امر تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مشارکت داشته باشند، اظهار کرد: «سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید زمینه و سازوکار جلب این مشارکت را فراهم نماید».

نماینده عالی دولت در استان همچنین با اشاره به پاسخگویی شهردار زنجان و مدیرعامل شرکت گاز استان در جمع نمازگزاران نماز جمعه هفته گذشته، تاکید کرد: «تمامی مدیران باید طبق برنامه ریزی مشخصی در این برنامه ها حضور یافته و پاسخگوی مردم باشند».

مقام عالی اجرایی استان بر ضرورت حضور مدیران در جلسات مهم و محوری استان نیز تاکید و خاطرنشان کرد: «مدیران باید در جلسات مهم که تصمیم گیری های اساسی درخصوص دستگاه های اجرایی انجام می گیرد شخصا حضور داشته باشند و بدون هماهنگی و عذر موجه، از فرستادن معاون و جانشین به این جلسات خودداری کنند».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار