استاندار زنجان: برخورداری از سیما و منظر قابل قبول شهری حق همه شهروندان است

ستاد مدیریت شهری در زنجان تشکیل می شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان برخورداری شهرهای استان از سیما و منظر قابل قبول را یکی از حقوق همه شهروندان دانست واحساس آرامش و راحتی را هنگام مشاهده سیما و منظر شهری، حق شهروندان دانست.

کد مطلب: ۸۷۸۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار زنجان: برخورداری از سیما و منظر قابل قبول شهری حق همه شهروندان است

فتح الله حقیقی در کارگروه ساماندهی بازار تاریخی زنجان، عدم طراحی و نصب اِلمان مناسب برای ورودی های شهر زنجان را یکی از مشکلات حوزه شهری برشمرد و گفت: «باید برای رفع مشکل ترافیک شهرهای استان چاره مناسبی اندیشیده شود و بجای نصب سرعت‌گیرهای بزرگ در راه های اصلی داخل شهر، فرهنگسازی مناسبی در مسائل عبور و مرور صورت گیرد».

وی تشکیل ستاد مدیریت شهری در زنجان را ضروری خواند و تصریح کرد:«یکی از کارکردهای ستاد مدیریت شهری در زنجان، ایجاد هماهنگی میان مدیران و مسئولین حوزه عمرانی و شهری است».

مقام عالی اجرایی استان، ابراز امیدواری کرد؛ استان زنجان با همراهی مدیران به الگویی در هماهنگی مدیران حوزه عمران شهری مبدل شود.

استاندار زنجان در پایان از فرماندار زنجان خواست تا اطلاعات مربوط به اقدامات انجام گرفته و در دست اجرای هر یک از دستگاه های اجرایی مسئول در پروژه ساماندهی بازار زنجان را در قالب جدولی تدوین و ارائه نماید تا پیگیری های بعدی بر اساس وظایف محول شده به هر بخش انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار