کتابخوانها به عمق زندگی توجه می کنند

کاشان ( پانا) - عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان گفت: نویسنده های کتاب‌ها تجربه هایشان را در قالب داستان روایت می کنند تا ما بتوانیم برای شیوه درست زندگی از آنها درس بگیریم.

کد مطلب: ۸۸۰۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کتابخوانها به عمق زندگی توجه می کنند

مینا حدادیان در نشست کودکان مروج کتاب اظهار کرد: ما می توانیم نداشته هایمان را در کتاب‌ها به دست آوریم و به جای حرفهای معمولی و خسته کننده می توانیم حرفهای قشنگ تر بزنیم.

وی افزود: خواندن کتاب به ما کمک می‌کند که شخصیت واقعی افراد دیگر را بشناسیم و با خوشحالی انسان ها، خوشحال باشیم و با غمگین شدن آنها بتوانیم با آنها همدلی کنیم.

وی تصریح کرد: کتاب ها به خواننده، رفتار، حرفها و نگاه جدید را نشان داده و باعث می‌شود که دوستان خوب تری پیدا کنیم و حرف هایی بزنیم که مهمتر از حرف آدم های معمولی است.

حدادیان تاکید کرد: افرادی که کتاب می خوانند، به جای نگاه به ظاهر زندگی، به عمق زندگی توجه می کنند. کتابها باعث می شود که درک بچه ها بالا رفته و در مواجهه با متون علمی و درسی، به پیچیدگی های آنها پی ببرند، کلمات مطلب جدید یاد بگیرند و درس را بهتر بفهمند .

به گزارش پانا، نشست کودکان مروج کتاب در کتابخانه روستای علوی با حضور دانش آموزان مدارس این روستا برگزار شد. روستای علوی در 30 کیلومتری غرب کاشان قرار گرفته و سال گذشته به عنوان روستای دوستدار کتاب معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار