اعزام اکیپ های راهداری به جاده های استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای اردبیل :همزمان با روز راهداری 120اکیپ راهداری زمستانی عازم محورها وگردنه های برفگیر استان شدند.

کد مطلب: ۸۸۰۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام اکیپ های راهداری به جاده های استان اردبیل

علی رحمتی که در مراسم اعزام نمادین راهداران به محورهای استان در اردبیل سخن می گفت افزود:امسال در قالب 120 اکیپ ، 458 نیروی انسانی با 251دستگاه ماشین آلات برای انجام عملیات زمستانی عازم جاده ها و گردنه های صعب العبور شدند تا شبانه روز به مردم خدمت کنند .

او با بیان اینکه طرح زمستانی راهداری تا آخر فروردین ماه سال 1398 در 12راهدارخانه ثابت و سیار استان اجرا خواهد شد افزود:15هزار تن نمک برای انجام عملیات برفروبی در زمستان خریداری و در راهدارخانه ها انبار شده است .

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان افزود:با تلاش راهداران سخت کوش استان تلاش می کنیم کلیه محورهای اصلی استان را در ایام زمستان باز نگه داریم .

رحمتی از آمادگی کامل راهداران دیار سبلان برای اجرای طرح زمستان بیدار که مورد تاکید استاندار اردبیل است خبر داد وبا اشاره به ساخت یک راهدارخانه در مسیر گردشگری و پیست اسکی آلوارس سرعین افزود:این راهدارخانه با اعتبار یک میلیارد و 280 میلیون تومان احداث می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار