در شش ماهه نخست امسال انجام شد

ثبت 56 میلیون تردد در جاده های استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از ثبت بیش از 56 میلیون و 264 هزار تردد در 6ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۲۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت 56 میلیون تردد در جاده های استان اردبیل

علی رحمتی درجریان بازدید از محورهای مواصلاتی استان گفت: این میزان تردد توسط 64 دستگاه تردد شمار در 32 نقطه از جاده های استان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که بیش از 49 میلیون تردد بود ، حدود 13.6 درصد افزایش را نشان میدهد .
دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان با بیان اینکه محوراردبیل - نمین - آستارا با ثبت بیش از 3میلیون عبور و مرور، پرترددترین محور استان در سال 97بوده است افزود: ماه های مرداد و شهریور پرترددترین ماه در 6ماهه اول امسال بودند .
عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: در مجموع آمار تردد در محورهای ورودی و خروجی استان طی این مدت بیش از 8میلیون و 650 هزار و 444 بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد رشد داشته است .
رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفراستان از نصب 27 سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور با امکان ثبت پلاک خودروها در جاده های استان خبر داد و ادامه داد: مکان یابی 14سامانه دیگر ثبت تخلفات عبور و مرور در 12 نقطه از محورهای اصلی استان ازجمله محورهای اردبیل- پارس آباد و اردبیل - سرچم صورت گرفته است که در فاز بعدی طرح سامانه های مذکور نصب خواهند شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار