محور اسالم به خلخال با 45 سانتیمتر برف سفید پوش شد

آستارا(پانا)-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش ارتفاع برف در حاشیه محور اسالم به خلخال را 45 سانتیمتر اعلام کرد و از باز بودن مسیرهای کوهستانی و استقرار راهداران در جاده های این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۲۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
محور اسالم به خلخال با 45 سانتیمتر برف سفید پوش شد

غلامحسین بختشاهی گفت: روز گذشته در محورهای کوهستانی تالش بخصوص در اسالم به خلخال به خودروهای گرفتار در برف و فاقد زنجیرچرخ، کمک رسانی شد.
بخش اسالم تالش حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد و محور اسالم به خلخال با 70 کیلومتر امتداد، از مسیرهای گردشگرپذیر و ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است.
بختشاهی از مردم خواست از تردد غیرضروری بین استانی و سفر به مناطق کوهستانی پرهیز و درصورت ضرورت، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی، وسایل گرمازا و زنجیر چرخ مجهز کنند.
علی احمدی رئیس جمعیت هلال احمر تالش نیز گفت: دیروز به بیش از 150 خودروی گرفتار در برف در محورهای مواصلاتی امدادرسانی و به یک خانواده پنج نفره اسکان داده شد.
ایستگاه هواشناسی تالش در زمان ارسال این خبر، وضعیت جوی این شهرستان را بارانی، میزان بارش در شبانه روز گذشته را 0.3 میلیمتر، دمای فعلی هوا را شش درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی آن را 92 درصد اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار