معرفی معلمان برتر شهرستان دلیجان در بیست و یکمین دوره معلم پژوهنده

اراک(پانا)- معلمان برتر شهرستان دلیجان در بیست و یکمین دوره معلم پژوهنده معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۷۸۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
معرفی معلمان برتر شهرستان دلیجان در بیست و یکمین دوره معلم پژوهنده

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان با اشاره به اینکه بیش از 70 اثر اقدام پژوهی از معلمان شهرستان در مرحله منطقه ای دریافت شد گفت: اسامی همکاران که در بیست و یکمین دوره برنامه معلم پژوهنده موفق به کسب رتبه استانی و منطقه ای و حائز تقدیر شدند از سوی گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام شد.

مهدی دلاوری افزود: اعلام اسامی نفرات برتر و تقدیر از آنها، نمادی از اهمیت و جایگاه اقدام پژوهی در مدارس است و تک‌تک گزارشات واصله واجد ارزش بوده و بیانگر علاقمندی همکاران فرهنگی برای بهبود عملکردهای آموزشی و پرورشی است.

وی پژوهش در عمل را موثرترین و روزآمدترین روش توانمندسازی معلمان و کارکنان دانست و ادامه داد: نتایج شرکت در چنین برنامه ای، بیش از هر چیز رضایت درونی همکاران از بهبود عمل خویش است.

کارشناس نیروی انسانی، تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش دلیجان نیز گفت: در بیست و یکمین دوره معلمان پژوهنده شهرستان دلیجان تعداد 70 اثر اقدام پژوهشی به این مدیریت واصل و پس از بررسی طرح ها 45 اثر در مرحله شهرستانی پذیرفته شد.

مصطفی حسینی افزود: پس از بررسی 45 اثر منتخب، 19 اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد که یک اثر به عنوان اثر برتر استانی و یک اثر به عنوان اثر برتر شهرستانی انتخاب شدند و مابقی آثار حائز تقدیر از مدیرکل و مدیر منطقه شدند.

وی ادامه داد: اثر منتخب استانی از مهسا جعفری با عنوان چگونه توانستم مشکل لجبازی فاطمه، دانش آموز پایه ششم را بهبود ببخشم و یک اثر برتر شهرستانی از عاطفه زندی بوده است.

کارشناس نیروی انسانی و تحقیق پژوهش آموزش و پرورش دلیجان افزود: تحقق شعار برنامه محوری، پژوهش مداری و اخلاق گرایی یکی از اولویت ها و سیاست های آموزش و پرورش است و معلمان از پیشگامان پژوهش در عرصه تعلیم و تربیت در جامعه هستند که می‌توانند در این زمینه الگوی مناسبی برای دانش آموزان نیز باشند.

حسینی بیان کرد: بیست و دومین دوره معلم پژوهنده نیز در سال تحصیلی 98-97 با حضور فرهنگیان پژوهشگر آغاز شده و همکاران فرهنگی می توانند آثار خود را به این مدیریت ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار