معاون فرماندار شهرستان تفت: خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کاری بنیاد است

تفت (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت بصورت سرزده از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۷۸۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرماندار شهرستان تفت: خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کاری بنیاد است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان به‌صورت سرزده بازدید و روند ارائه خدمات آن را موردبررسی قرارداد.
"سعید پرویزی" در این بازدید، آرامش امروز جامعه را حاصل رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدا و رزمندگان اسلام در طول انقلاب به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس و نیز مقابله با تهدیدات داعش عنوان کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تصریح کرد: شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های این نظام هستند که حمایت و پشتیبانی از آن‌ها و خانواده‌هایشان موجبات تقویت فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی را در کشور فراهم خواهد ساخت.
معاون فرماندار خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت کاری بنیاد است و فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است ، و جلب رضایت آنان بر اساس مبانی ارزشی اسلامی و توسعه و گسترش تعامل با آحاد جامعه به‌منظور ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار است.
پرویزی در بازدید از واحدهای مختلف و دیدار با کارکنان این اداره، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های آنان، بر اهمیت تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تلاش همه‌جانبه برای رفع مشکلات آنان تأکید کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تفت به تشریح مشکلات و مسائل مربوط به این نهاد پرداخت.
گفتنی است شهرستان تفت 400 شهید (350 تن دارای پرونده در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان) و 602 جانباز سرافراز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار