دانش آموزان، باید اطلاعات مورد نیاز را از کتاب های مرجع به دست آورند

کاشان (پانا) - عضو هیئت مدیره کانون توسعه فرهنگی کودکان گفت: دانش آموزان باید اطلاعات مورد نیاز را از منابع معتبری مثل کتاب های مرجع، فرهنگ نامه ها و دانشنامه ها به دست آورند.

کد مطلب: ۸۷۸۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان، باید اطلاعات مورد نیاز را از کتاب های مرجع به دست آورند

به گزارش پانا کاشان، فرمهر منجزی در کارگاه آموزشی اعضا باشگاههای کتابخوانی کاشان اظهار کرد: دانش آموزان باید بدانند که اینترنت منبع موثقی برای کسب اطلاعات علمی و آموزشی نیست چون مطلب های ضد و نقیض بسیاری دارد.

وی افزود: کشورهای پیشرفته محتوای آموزشی را در قالب داستان برای کودکان ارائه می‌کنند و در نتیجه آن هم آموزش لذت بخش می‌شود و هم بچه ها به طور غیر مستقیم آموزش می‌بینند.

وی تاکید کرد: کتاب‌ها از ما سوال می کنند، برای ما سوال می سازند تا یاد بگیریم که فکر کنیم و پرسشگر شویم و از اتفاقات، به سادگی عبور نکنیم اگر کتاب‌های درسی را بخوانیم تا نمره بگیریم و به یک مدرک برسیم از آینده جا خواهیم ماند.

مترجم آمبربراون تصریح کرد: هر داستان، حاصل تجربه نویسنده است که خواننده را وا‌دار می کند که این تجربه را دوباره تکرار کند و این همراهی با شخصیت داستان باعث می شود که خواننده هم به شخص دیگری با نگاهی نو تبدیل شود.

منجزی گفت: هرکتاب داستان، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و سفری اکتشافی به یک دنیای ناشناخته است که شناسایی آن خواننده را یک قدم به پیش برده و مانع از تکرار اشتباه او می شود.

به گزارش پانا، کارگاه آموزشی اعضا باشگاههای کتابخوانی کاشان که در دبیرستان حضرت علی اصغر علیه السلام این شهر برگزار شد، از جمله برنامه های جنبی دیدار 50 نویسنده در کاشان بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار