درخواست حق شناس برای در اولویت قرار دادن پروژه فرهنگی برج طغرل

تهران (پانا) -رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درخواست کرد تکمیل پروژه فرهنگی طغرل در اولویت قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۷۶۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
درخواست حق شناس برای در اولویت قرار دادن پروژه فرهنگی برج طغرل

محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی در صدوششمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تذکری کتبی به هیات رئیسه ارائه کرد که توسط رئیس شورا هم قرائت نشد.

متن تذکر حق شناس به شرح زیر است:

در بازدیدی که هفته گذشته به اتفاق آقایان دکتر سالاری، خلیل آبادی و سرکار خانم امانی اعضاء محترم شورای شهر و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه مهم فرهنگی واقع در منطقه ۲۰تهران در محوطه تاریخی فرهنگی رازی (برج طغرل) داشتم، مواردی را مشاهده و به استحضاراعضاء شورای شهر رساندم و برای رفع مشکلات این پروژه بزرگ فرهنگی مواردی را به شهردار محترم و معاونت های زیربط متذکر می شوم:

۱-بودجه تخصیصی در سال ۹۷-۹۱ ۹۸/۵ میلیاردبوده است و عملکرد آن حدود ۱۰۴میلیارد بوده است که نشان از تلاش موثر سازندگان عمرانی شهرداری و پیمانکاران آن پروژه بوده و با توجه به عدم تخصیص کامل به بودجه سال جاری میزان مطالبات پیمانکاران به حدود ۲۰میلیارد تومان رسیده است.

بخشی از این پروژه مانند سالن های سینما، کتابخانه و موزه با تخصیص کل اعتبارات می تواند تا پایان سال جاری و حتی ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری برسد.

۲-انتظار بر این است شهرداری در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام بویژه با درصد بالا نسبت به پیشرفت و تکمیل آنها اقدام و در اولویت قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار