نحوه ی ثبت نام در جشنواره نوجوان خوارزمی اعلام شد

تهران (پانا) - رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه شهر تهران گفت : عملیاتی نمودن جشنواره در مدارس ، تقویت کارگروهی پژوهش و کاوش گری و پرهیز از رقابت ناسالم از تاکیدات این اداره در انجام جشنواره جوان است .

کد مطلب: ۸۷۶۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نحوه ی ثبت نام در جشنواره نوجوان خوارزمی اعلام شد

جلسه توجیهی و هماهنگی ناظران استانی پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور ناظران 6 محور: 1.پژوهشی 2.دست سازه ها 3.زبان و ادبیات فارسی4.فعالیت های آزمایشگاهی 5.زبان انگلیسی و 6.بازارچه های کارآفرینی ،تشکیل شد.

قربانی رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه شهر تهران ،در این جلسه ضمن تحلیل و توجیه بخشنامه جشنواره نوجوان خوارزمی،اظهار داشت: عملیاتی نمودن جشنواره در مدارس ، تقویت کارگروهی پژوهش و کاوش گری و پرهیز از رقابت ناسالم از تاکیدات این اداره در انجام جشنواره جوان است .

در ادامه قربانی تاکید کرد: دانش آموزان می توانند جهت ثبت نام و اطلاع رسانی ،از طریق پورتال ثبت نام دانش آموزان(hamgam) اقدام نمایند.

وی هم چنین به رعایت عدالت جنسیتی در اجرای محورهای جشنواره، همسوسازی جشنواره با برنامه ریزی درسی در محورهای ذیربط و هدایت کلاس های درسی و دانش آموزان به ایجاد فضای رفاقتی و فعالیت های گروهی و ایجاد فرصت کاوشگری و اندیشه ورزی پرداختند.

گفتنی است که ناظرین استانی طی هفته آینده با برگزاری جلسه های تخصصی با ناظران فنی مناطق در خصوص نحوه اجرای جشنواره هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار