معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

شرکت345دبیرستان درپنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

بیرجند(پانا) ـ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با رویکرد کارآفرینی ویژه دانش آموزان در 345 دبیرستان دوره اول متوسطه برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۷۶۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شرکت345دبیرستان درپنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

رضا یکه خانی در نشست برنامه ریزی برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی بستری مناسب برای گسترش پژوهش و تجارب علمی و عملی دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: که جشنواره نوجوان خوارزمی، زمینه ساز شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان بر اساس علایق آنان شده و آینده ی تحصیلی و شغلی آنان را تضمین می کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملی سند تحول بنیادین و متنوع و عینی تر کردن محتوای آموزشی کتب درسی، این جشنواره در سال تحصیلی جاری برگزار می شود.

یکه خانی، با اشاره به شرکت 29 هزار و 497 دانش آموز دختر و پسر در چهارمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی؛ ادامه داد: پیش بینی می شود میزان مشارکت دانش آموزان دوره متوسطه اول استان در پنجمین دوره این جشنواره 20 درصد رشد داشته باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی، کارآفرینی و آشنایی دانش آموزان با فضای کسب و کار را مهمترین رویکرد پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی دانست وعنوان کرد: این جشنواره در6محور پژوهش، دست سازه، زبان و ادبیات فارسی، زبان خارجی، فعالیت های آزمایشگاهی و بازارچه های کسب و کار دانش آموزی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله ی مدرسه ای و منطقه ای در دی و بهمن سال جاری، ابراز داشت: مرحله ی استانی پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی بیرجند برگزار شده و مرحله ی کشوری نیز تابستان 98 به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار