بنیانگذار و مدیر عامل بنیاد فرهنگی بین المللی مادر عنوان کرد: "مادران متعالی جهان خوشبخت" شعار بنیاد فرهنگی بین المللی مادر

تبریز (پانا)- بنیانگذار و مدیر عامل بنیاد فرهنگی بین المللی مادر گفت: شعار ما " مادران متعالی جهان خوشبخت" است و امید دارم مادران ما با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) ماردی متعالی باشند.

کد مطلب: ۸۷۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بنیانگذار و مدیر عامل بنیاد فرهنگی بین المللی مادر عنوان کرد: "مادران متعالی جهان خوشبخت" شعار بنیاد فرهنگی بین المللی مادر

غلامرضا محمدی در آیین نکوداشت مقام والای مادر در آذربایجان شرقی در تالار معلم تبریز اظهار کرد: امروز افتخار می کنم در تبریز حضور دارم و از نزدیک با فرهنگ و آداب ورسوم غنی مردم آذربایجان آشنا می شوم.

وی با بیان این که تبریز همیشه شهر اولین ها بوده است، ادامه داد: ملت ایران باید به آذربایجان افتخار کن و امروز با سربلندی می گویم که رییس هیات امنای بنیاد فرهنگی بین المللی مادر، اهل تبریز هستند.

بنیانگذار و مدیر عامل بنیاد فرهنگی بین المللی مادر افزود: دکتر پورمحمدی که ازسنگر علم و دانش به عنوان استاندار آذربایجان شرقی انتخاب شدند را تبریک می گویم و مطمئنا اگر در کشور، عالمان و دانشگاهیان پیشقراول باشند و حاکمان و دولتمردان به قشر فرهنگی توجه کنند پیروز و موفق خواهیم بود.

محمدی گفت: من این بنیاد را پس از مشورت های فراوان برای ادای احترام به مادر خود و همه مادران ایران زمین راه اندازی کردم و خواستم با این اقدام گامی هرچند کوچک برای مادرم که بعد از پدرم زحمت خانوده را به دوش کشیده بود، بردارم.

وی ادامه داد: شعار ما " مادران متعالی جهان خوشبخت" است و امید دارم مادران ما با الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا (س) ماردی متعالی باشند.

بنیانگذار و مدیر عامل بنیاد فرهنگی بین المللی مادر افزود: در جامعه ما عرف است که پس از مرگ پدر به فرزندان یتیم می گویند، هرچند ما بعد از مرگ پدرم فراز و نشیب ها و سختی های اقتصادی زیادی داشتیم ولی بعد از مرگ مادر که چراغ خانه خاموش شد در اصل یتیم شدیم.

محمدی بیان کرد: ایمان به خدا، امید به زندگی، تلاش، احترام به دیگران و به خصوص پدر و مادر و شرکت در امو ر خیر پنج اصل و الگو برای زندگی سعادتمند هستند.

آیین تجلیل از مقام والای مادر به همت بنیاد فرهنگی بین المللی مادر و امور خانواده استاندری آذربایجان شرقی در تالار معلم تبریز برگزار و از 14 مادر نمونه استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار