کشف بیش از ۱۸۳ کیلو انواع موادمخدر در بافق

یزد (پانا) - مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق از ابتدای مهرماه تاکنون ۱۸۳ کیلو و ۹۶۷ گرم انواع موادمخدر کشف و ۶۲ نفر معتاد و قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

کد مطلب: ۸۷۶۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از  ۱۸۳ کیلو انواع موادمخدر در بافق

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان در راستای اجرای طرح های پلیسی، گشت زنی های هدفمند در سطح شهر، ایست و بازرسی ها و همچنین کنترل خودرهای عبوری موفق شدند 183 کیلو و 967 گرم انواع موادمخدر را کشف کردند.

سرهنگ کمالی با بیان اینکه این کشفیات مربوط به دو ماه گذشته می‌باشد افزود: در این مدت همچنین 9 دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و 62 نفر معتاد و قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به اینکه موادمخدر کشف شده شامل تریاک، حشیش، هروئین، شیره و سوخته تریاک می باشد، تصریح کرد: اعتیاد بلای خانمانسوزی است که بیشترین ضربه را به فرد و خانواده می زند؛ والدین مراقب باشند تا با تقویت اعتماد به نفس فرزندانشان، از دوران کودکی، او را در برابر شرایط آسیب زا در آینده مقاوم کنند.

کشف بیش از 19هزار نخ سیگار قاچاق در یزد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هم از کشف تعداد 19 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق از یک دستگاه کامیون "بنز" خبر داد.

سرهنگ محمدرضا مزیدی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان ضمن کنترل محورهای مواصلاتی یکدستگاه کامیون "بنز" را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند و مورد بازرسی قرار دادند.

مزیدی گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو، 19 هزار و 600 نخ انواع سیگارهای خارجی قاچاق به ارزش 98 میلیون ریال را کشف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه خاطرنشان کرد: محموله کشف شده به اداره دخانیات استان تحویل داده شد و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار