همایش استانی با عنوان "دختران ، فرشتگان دانایی" در سنندج برگزار شد

سنندج(پانا)-با هدف ایجاد نشاط و شادی در بین دانش آموزان ، همایش استانی با عنوان" دختران فرشتگان دانایی" ویژه دانش آموزان دختر مراکز شبانه روزی سنندج برگزار شد .

کد مطلب: ۸۷۵۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش استانی با عنوان "دختران ، فرشتگان دانایی" در سنندج برگزار شد

این همایش به همت مشاور امور بانوان اداره کل و با همکاری آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج به صورت جداگانه برگزار شد .

حیدری مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با تبریک ماه ربیع الاول گفت : این همایش به مناسبت ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام ( ص ) و هفته وحدت، با هدف توانمند سازی دختران خوابگاهی وایجاد نشاط و شادی در میان دانش آموزان برگزار شد .

وی با بیان اینکه شادی ونشاطی که منجر به مثبت اندیشی شود از مولفه های سلامت روان است، گفت : مهمترین نتایج شادی، محبوبیت، مقبولیت و موفقیت، ایمان، ایجاد هویت ملی و فرهنگی، نشاط عبادی و معنوی و حل مسئله است.

لیلا حیدری افزود : روانشناسان شادی ، شور و نشاط را محرک انسان ها برای عمل می دانند و جامعه شناسان جامعه شاد را جامعه موفق ارزیابی می کنند .

حیدری با اشاره به عوامل ایجاد کننده شادی در جامعه، خانواده ، مدرسه و نهادهای فرهنگی و مذهبی را از مهم ترین نهادهای دست اندرکار عنوان کرد و اظهار داشت : هر کدام از این متولیان به سهم خود وظایفی دارند که در این راستا سعی می شود جهت ایجاد شور و نشاط در مدرسه اقداماتی صورت گیرد.

گفتنی است در این برنامه با تقدیم لوح سپاس از خیرین حامی طرح های ملی امور بانوان در طول سال تحصیلی تقدیر به عمل آمد و دانش آموزان در این مراسم با اجرای برنامه های مولودی خوانی ،شعر و سرود به اجرای برنامه پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار