معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان :

تجلیل از پژوهشگران برتر فرهنگی ،دانش آموزان و معلمان پژوهنده استان کردستان در هفته پژوهش

سنندج(پانا)-معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت : همزمان با هفته پژوهش در مراسم استانی از پژوهشگران برتر فرهنگی ، دانشجو معلمان ، دانش آموزان پژوهشگر و معلمان پژوهنده تجلیل می شود .

کد مطلب: ۸۷۳۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پژوهشگران برتر فرهنگی ،دانش آموزان و معلمان پژوهنده  استان کردستان در هفته پژوهش

طالب محمدی معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای تحقیقات استان که به منظور برنامه ریزی و تمهید مقدمات بزرگداشت هفته پژوهش تشکیل شده بود، با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم ترین بستر برای فرهنگ سازی است ، گفت : همزمان با هفته چهارم آذر و در هفته پژوهش، به منظور فرهنگ سازی و ایجاد زمینه برای برنامه های پژوهشی ، ویژه برنامه هایی در سطح استان اجرا می شود .

وی شورای تحقیقات را تخصصی ترین و مرتبط ترین شورا با رسالت آموزش و پرورش دانست و با بیان اینکه نشست شورای تحقیقات علمی ترین جلسه آموزش و پرورش است ، اظهار داشت : تحقیق محور دانستن ، ابزار تولید علم و شاخص اصلی توسعه است و پژوهش در آموزش و پرورش از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

محمدی در ادامه افزود : آموزش و پرورش نیازمند ترین دستگاه به پژوهش است و با توجه به تاکید سند تحول بنیادین به ضرورت توسعه تحقیق در کنار آموزش ، تصریح کرد: یکی از شش زیر نظام سند تحول بنیادین به پژوهش اختصاص یافته است .

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های آموزش و پرورش کردستان در هفته پژوهش پرداخت و گفت : کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد بزرگداشت هفته پژوهش در سطح استان و شهرستان تشکیل و برنامه هایی در قالب این کمیته اجرا می شود .

وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در هفته پژوهش با مسئولیت پارک و فناوری استان خبر داد و گفت : با اختصاص غرفه ای در این نمایشگاه به آموزش و پرورش ، بخشی از توانمندی و تحقیق و پژوهش دانش آموزان و فرهنگیان استان در معرض نمایش و دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

محمدی برگزاری مراسم استانی تجلیل از پژوهشگران را دیگر برنامه این هفته اعلام کرد و گفت : در این مراسم از پژوهشگران برتر فرهنگی ، دانشجو معلمان ، دانش آموزان ، معلمان پژوهنده ، رابطین و مدیران شهرستانها و مناطق در امر پژوهش ، معلمان منتخب پژوهش سراها و پژوهش سراهای برتر و پایان نامه های برتر تقدیر و در جوار این مراسم نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای پژوهشگران فرهنگی و معلمان پژوهنده به نمایش در خواهد آمد .

وی انجام تبلیغات محیطی ، ارائه دستاوردهای پژوهشی و آموزشی استان ، نواختن زنگ نمادین پژوهش در مدارس ، دیدار با پیشکسوتان فرهنگی حوزه پژوهش و برگزاری کارگاه های پژوهشی و علم سنجی را از دیگر برنامه های این هفته بر شمرد .

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان گفت : در این هفته هم چنین برنامه ای به منظور بازدید دانش آموزان از دستاوردهای دانشگاه ها و مراکز علمی ، پژوهشی و آموزشی پیش بینی و دوره آموزشی کوتاه مدت آشنایی با تحقیق و مقاله نویسی در سطح استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار