16 اولویت پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

تهران (پانا) - در آستانه هفته پژوهش و به منظور حل مسائل آموزش و پرورش استان به صورت علمی، شانزده اولویت پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام شد.

کد مطلب: ۸۷۳۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
16  اولویت پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

حسین سنجری، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و منابع انسانی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در این باره گفت: این اولویت ها پس از نیازسنجی از کلیه مناطق آموزش و پروش تابعه و بر اساس مصوبات شورای تحقیقات اداره کل و به منظور پاسخگویی به نیازهای پژوهشی آموزش و پرورش استان در حوزه های مختلف علمی و اجرایی تدوین شده است.

وی افزود: کلیه پژوهشگران، محققان و علاقه‌مندان عرصه تحقیق و پژوهش اعم از اعضا هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، شرکت‌های تحقیقاتی و دانش‌بنیان و نیز محققان آزاد که دارای مدرک کارشناسی ارشد به بالا هستند، می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

سنجری ادامه داد: پس از جمع آوری و داوری طرح های اولیه (پروپوزال ها)، برای اجرای تحقیق با پژوهشگران منتخب قراداد منعقد خواهد شد.

سنجری ، تصریح کرد: محققان (پیشنهاد دهندگان) حداکثر تا تاریخ 1397/10/5 مهلت دارند فرم پیشنهادی خود را صرفا در قالب فایل PDF و word از طرق زیر به دبیرخانه کمیته ارسال نمایند:

اول- مراجعه حضوری یا ارسال از طریق پست به نشانی (تهران - بزرگراه بعثت- ضلع شمالی پارک بعثت- خیابان شهید سمیعی- اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران- گروه تحقیق و پژوهش )

دوم- ارسال فایل از طریق پست الکترونیکی به نشانی (Tahghighat1200@medu.ir).

کلیه فایل‌های مربوطه اعم از عناوین طرح های پژوهشی و فرم پیشنهاد طرح (پروپوزال) در دو قالب Word و PDF در زیر سایت معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل به نشانی http://pajohesh.teo.medu.ir قابل دریافت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار