معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد:

ارائه اقدام پژوهی 28 معلم پژوهنده شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از ارائه اقدام پژوهی 28 معلم پژوهنده شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی این اداره کل خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ارائه اقدام پژوهی 28 معلم پژوهنده شهرستان های استان تهران

حسین سنجری معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل شهرستانهای استان معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،در تشرح این خبر گفت : جلسه علمی- پژوهشی با موضوع «ارائه گزارش های اقدام پژوهی معلمان» با هدف ایجاد شور و نشاط علمی در همکاران اداره کل و مناطق، در طی دو روز در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی این اداره کل برگزار شد .

وی افزود: در این دو روز 28 معلم پژوهنده برتر استان ضمن ارائه گزارش اقدام پژوهی خود، در یک هم افزایی جمعی نسبت به ارتقا کیفیت اقدام پژوهی های یکدیگر تشریک مساعی کردند.

سنجری، دستاوردهای اقدام پژوهی معلمان را در کاهش مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی مدارس قابل توجه دانست و افزود: آموزش و توانمندسازی همکاران اقدام پژوه از اولویت های این معاونت در سال تحصیلی جاری خواهد بود.

این مقام مسئول با درخواست از معلمان پژوهنده ، اظهار داشت : نتایج اقدام پژوهی خود را در جلسات مختلف در سطح مناطق و مدارس ارائه دهند تا زمینه بهبود فرایندهای آموزشی و ایجاد فرهنگ پژوهشی در مدارس بیش از گذشته فراهم گردد.

سنجری در پایان تصریح کرد: برنامه ریزی مناسب در خصوص اقدام پژوهی معلمان، علاوه بر کیفیت بخشی به فرآیند آموزش، روحیه و فرهنگ پژوهش در جامعه فرهنگیان را تقویت می کند.

گفتنی است ، در این جلسه که با حضور همکاران اداره کل و کارشناسان پژوهش مناطق تابعه برگزار شد، بعد از ارائه هر گزارش اقدام پژوهی، داوران متخصص و حاضران در جلسه نظرات خود را درباره نقاط قوت و ضعف گزارش اعلام کردند و در انتها برترین آثار استانی برای معرفی به وزارتخانه انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار