با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی؛

نشست شورای مدیران سازمان پژهش و برنامه ریزی آموزشی در شهرستانهای استان تهران برگزار شد

شهریار (پانا) - با حضور تورانی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ،نشست شورای مدیران سازمان پژهش و برنامه ریزی آموزشی در شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای مدیران سازمان پژهش و برنامه ریزی آموزشی در شهرستانهای استان تهران برگزار شد

حسین سنجری معاون برنامه ریزی ، پژوهش و منابع انسانی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، در تشریح این خبر گفت : نشست شورای مدیران سازمان پژهش و برنامه ریزی آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،با حضور تورانی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و مدیران کل دفتر تالیف کتب درسی نظری و فنی و حرفه ای در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد .

وی با اشاره به اینکه این جلسه با هدف بررسی مسائل سازمانی و بحث و تبادل نظر پیرامون اقدامات مورد نیاز تشکیل شد ، تاکید کرد: ارتباط موثر بین موفقیت در سازمان و کار تیمی ، چهارچوب اجرایی سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی را با توجه به مباحث افزایش کیفیت آموزش و یادگیری دانش آموزان و مدل رهبری اثربخش سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از مباحث مورد مطرح در این نشست بود.

سنجری ، تصریح کرد: اهمیت و نقش کتب درسی و رسانه های آموزشی بسیار قابل توجه بوده و در این زمینه شهرستان های استان تهران اقدامات ارزنده ای را صورت داده است .

گفتنی است در این نشست گزارش شش ماهه اول دفتر طرح برنامه و توسعه از دفاتر مختلف سازمان پژوهش از جمله دفتر تالیف ابتدایی و متوسطه،دفتر تالیف کاردانش و فنی و حرفه ای، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، اداره کل امور مالی و پشتیبانی، دبیرخانه شورای هماهنگی علمی، اداره ارزیابی و عملکرد و اداره روابط عمومی ارائه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار