معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان: ثبت نام طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم آغاز شد

سنندج(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از آغاز ثبت‌نام در طرح ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم از طریق سامانه همگام خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۳۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان: ثبت نام طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم آغاز شد

حجت الله نریمانی معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش کردستان باتبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، گفت: دانش آموزان و فرهنگیان می توانند با ورود به پرتال همگام به آدرس اینترنتی http://www.hamgam.medu.ir و وارد کد کاربری و رمز عبور سپس ورود به پنل مدیریت و پنجره جشنواره مسابقات اقدام کنند.

نریمانی افزود: در سطح مدرسه دانش آموزان و فرهنگیان می توانند فرایند ثبت نام را انجام دهند و آزمون مربوطه در مدرسه انجام خواهد پذیرفت .

وی ادامه داد: نیرو های اداری شهرستان ها، مناطق و استان نیز می توانند جهت ثبت نام به واحد قرآن،‌ عترت و نماز مربوطه مراجعه کنند.

نریمانی انس هرچه بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم، تلاش برای فرهنگ سازی مناسب و ارائه آموزش های لازم برای چگونگی حفظ قرآن، ایجاد انگیزه و رغبت برای حفظ آیات و سوره های جزء 30 قرآن را از اهداف اجرای این طرح نام برد.

وی با بیان اینکه این طرح در سه مرحله اجرا می شود و دانش آموزان علاقه مند می توانند مشخصات خود را در سامانه همگام با قرآن کریم ثبت کنن؛ گفت: در هر مرحله از دانش آموزان آزمون گرفته می شود و نمرات آن ها در سامانه همگام با قرآن کریم ثبت و گواهی نامه صادر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار