فرماندار اردبیل:

وحدت و همدلی مردم و مسئولان خنثی کننده نقشه‌های دشمنان است

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل گفت: وحدت و همدلی مردم و مسئولان خنثی کننده نقشه‌های دشمنان است.

کد مطلب: ۸۷۳۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
وحدت و همدلی مردم و مسئولان خنثی کننده نقشه‌های دشمنان است

جواد زنجانی در جلسه شورای آموزش و پرورش در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: وحدت و همدلی مردم و مسئولان خنثی کننده نقشه‌های دشمنان است و این وحدت پیشرفت و توسعه کشورمان را رقم می‌زند .

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت بیان کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای نشان دادن اقتدار انسجام و وحدت ملت ایران است تا دشمنان استکبار جهانی بدانند که ایران همیشه یکپارچه است .

فرماندار اردبیل با اشاره به این که برادران سنی و شیعه در کنار یکدیگر یکپارچه و واحد حرکت می‌کنند اظهار کرد : وحدت و همدلی بین اهل تسنن و تشیع وجود دارد و دشمنان و استکبار جهانی برای از بین بردن این وحدت کاری نمی‌کنند .

زنجانی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد اختلاف بین سنی و شیعه هستند که با نقشه‌های دشمنان این توطئه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شده است .

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیچ بیان کرد: بسیج نماد اقتدار شجاعت و ایثار است که نقش تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف داشته است .

فرماندار اردبیل از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته وحدت و بسیج در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها به طور باشکوه و منظم در اردبیل برگزار می‌شود تا از ظرفیت این هفته به شکل مناسب استفاده شود .

زنجانی بیان کرد‌: خوشبختانه اداره نوسازی مدارس اردبیل اقدامات خوبی در نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل انجام داده که تلاش اداره کل آموزشو پرورش استان شایسته تقدیر و قدردانی است .

وی تصریح کرد: در حال حاضر در حوزه سرمایشی مدارس هیچ مشکلی نداریم و در حوزه آسفالت حیاط مدارس نیز اقدامات خوبی انجام شده و این اقدامات با جدیت تداوم می‌‌یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار